Se indlæg|
Loppemarked
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/06-2010 13:49
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Hej med jer.... Loppemarked Lørdag 11 September kl. 10-14 A.F.Beyersvej 20a-c Vanløse Overskudet i vores mad & øl bod går til Hugos skole i Doi Law Så bor du i nærheden så læg vejen forbi og læg en mønt i vores bod Det kunne jo også være du kunne finde noget i boderne I kan læse lidt mere om arrangementet på linket http://afd3057.sk... Gå ind under siden "Åbent hus" der står lidt og der kommer mere info.. Hvis du sidder ude bag skærmene og har noget gammelt ragelse du gerne vil forsøge at sælge så send mig en pb eller skriv her... Og så krydser vi fingre for at vejret holder![]() Jeg ved godt jeg er tidligt ude, men så har i chancen for at sætte kryds i kalenderen !! Ik ?? |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/06-2010 13:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hæ hæ ved god hvor det ligger, da jeg flyttede hjemmefra rykkede jeg ind hos min kæreste på et KVINDEHJEM, gad vide om det stadig ligger der. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/06-2010 14:05
|
Hej Vandango..... Okay, du er hermed hyret til at fortælle lidt om vores hus historie !! For vi mangler lidt info Send mig en pb om det du husker, så får du et kys ved lejlighed.![]() Nej det er ikke kvindehjem mere !!!!! Det er ombygget til 36 lækre lejligheder, men se på det link jeg har lagt ind.... Klaus |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/06-2010 19:11
|
|
Nåh jeg det var i 1977, jeg boede der med min kæreste, som jeg i øvrigt også blev gift med og fik barn. Værelset var med en meget lille entré, hvor der var skabsplads til tøj m.m. Der var også et lille thekøkken. Der var toiletter og fællesbad for enden af gangen. Var jo for pokker jo kun 18 år. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/06-2010 22:50
|
Det forekommer mig at det var forbudt at have mænd på værelset dengang,,,så du har været en af dem der sneg dig ind på listesko hva Bestak du hende opsyns kvinde, for jeg har hørt hun var en strid strigle, hvad mænd på værelset angår.... |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/06-2010 23:28
|
|
Det var en mand der var pedel, da han opdagede mig, kunne jeg også være blevet sat på porten, men han er mormon ligesom min storebror, og det hjælper trods alt, så han lod mig bo på kvindehjemmet. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/09-2010 05:21
|
Trækker lige tråden frem igen Vi nærmer os Lørdag 11 September Og håber at se nogen af jer !! Ændring![]() Vi har i vores bestyrelse bestemt at det ikke kun er overskudet, men hele indtægten ved vores kaffebod, der går til skolen i Doi Law !! + sideløbende indsamling. Kom et smut forbi os !! Køber i ikke noget i vores bod får i ikke lov at gå før i har givet et bidrag i vores indsamlingsbøsse til skolen i Doi Law ![]() MVH. Klaus |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/09-2010 08:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Dejligt at vi for budskabet ud til stort set alle kroge i DK, tak Klaus. Det er åbentbart den eneste måde at udbringe vores budskab på, da ingen avis-medier vil bringe vores "solstråle" historier. Der er jo ingen blod på. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/09-2010 10:49
|
Hej igen.... Nu er i nok ved at være træt af denne tråd, og det bliver også sidste indlæg fra min side ![]() Nej, spøg til side, det er rimeligt alvorligt !! Og jeg håber der er nogen der måske ikke har set indlæget og kigger forbi vores marked i morgen, !! Husk på at det går til et godt formål !!!!!! ![]() Klaus |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/09-2010 07:09
|
Hej igen..... Ja i slipper ikke helt for mig endnu, for jeg syntes jeg skylder at fortælle hvordan indsamlingen gik...... Jeg må indrømme at jeg faktisk er lidt skuffet !! For vi havde regnet med langt flere besøgende også her fra DTW !!! Og dem der kom holdt godt fast på pengepungen !! Men vi havde ikke odsene med os denne gang, i det vi kæmpede med Bellahøj marked lige ved siden af og en lang række mindre markeder i umidelbar nærhed. Men det der reddede vores dag var et enkelt bidrag på 1000 kr som gjorde at vores samlede indsamling blev på 1310,00 kr som vi sender til skolen i Doi Law. Grunden til at vi heller ikke fik så meget i kassen som forventet, var at de priser vi havde på salg i vores kaffebod var alt for små, så der er noget der skal rettes til næste år... Men udover det havde vi en hyggelig dag og der var en del som viste interesse for skolen om det så bliver omsat til handling må tiden jo vise. MVH. Klaus |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 12/09-2010 08:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Det er flot Klaus. Du kan da ikke tillade dig at kalde det for skuffende. Tak for din og de andre som har hjulpet til, for indsatsen. Nogen andet som jeg kom i tanker om til Big-viking"s container er tæpper ( lune). De vil ikke gå direkte til børnene, men til deres forælder/plejefam. Da vinteren bliver koldt og de har stort set intet varmt har ville et tæppe gøre godt. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 12/09-2010 09:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
huratho skrev: Hej Dejligt at vi for budskabet ud til stort set alle kroge i DK, tak Klaus. Det er åbentbart den eneste måde at udbringe vores budskab på, da ingen avis-medier vil bringe vores "solstråle" historier. Der er jo ingen blod på. Hilsen Hugo Huratho et lille tip til at få noget pr. Du skal bare nøjes med at give avisen, et lille spæne hint og ikke give dem solstråle historien på et sølvfad. Junalister elsker, at få æren af, at havde gravet historien frem, men gider knap at røre noget, når alt bliver serveret for dem. |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 12/09-2010 11:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Skrot lige Brunos tip, som naturligvis er givet i den allerbedste mening. Men det er forkert. Historien om et loppemarked - eller andet arrangement - til fordel for en skole eller et børnehjem i Thailand er ikke noget, journalister bruger krudt på at "grave frem". Men historien kan godt "sælges" til lokale aviser, som heller ikke er de ringeste budbringere netop til dette formål. Send mig en pb hvis jeg kan hjælpe med et par fiduser næste gang. Jeg har 41 års erfaring med journalistik - og er stadig særdeles aktiv. Bjarne |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 12/09-2010 11:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Jeg har tænkt mig at gå til den store lokal avis her på Øen hvor jeg bor. Om de gider aner jeg ikke.. Loppemarkedet var da lidt skuffende, men lidt har jo også ret. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 12/09-2010 11:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Bjarne skrev: Skrot lige Brunos tip, som naturligvis er givet i den allerbedste mening. Men det er forkert. Historien om et loppemarked - eller andet arrangement - til fordel for en skole eller et børnehjem i Thailand er ikke noget, journalister bruger krudt på at "grave frem". Men historien kan godt "sælges" til lokale aviser, som heller ikke er de ringeste budbringere netop til dette formål. Send mig en pb hvis jeg kan hjælpe med et par fiduser næste gang. Jeg har 41 års erfaring med journalistik - og er stadig særdeles aktiv. Bjarne Det var nu også Hugo´s projekt i sin helhed, der kunne være en god historie. Cittat: Husk at journalisten bedst kan lide at “opfinde” historien selv, så lad være med at fortælle alt før du bliver spurgt. http://nethandel....marketing/ Redigeret af bruno d. 12/09-2010 12:24 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

så send mig en pb eller skriv her...
Og så krydser vi fingre for at vejret holder
Send mig en pb om det du husker, så får du et kys ved lejlighed.
dengang,,,så du har været en af dem der sneg dig ind på listesko hva
Ændring