Se indlæg|
Postcards From Sukhumvit
|
|
| PL |
Lagt på d. 04/07-2010 12:00
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Slentre rundt i Bangkok, nyde udsigten!![]() [img]http://stickmanweekly.com/StickmanBangkokWeeklyColumn2010/Sukhumvit-Road-Bangkok3.jpg[/img] is not a valid Image. http://stickmanwe...tcards.htm PL Redigeret af PL d. 04/07-2010 12:01 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 04/07-2010 12:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Du skulle prøve at gå en tur i Bangkok. Må da være kedeligt kun at sidde foran skærmen altid!? |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 04/07-2010 12:51
|
Du sku´prøve at snuppe en teskefuld natron, det er godt mod sur mave! JEG SIDDER I VIBY FOR H......!! Nar... ![]() PL Redigeret af PL d. 04/07-2010 12:52 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 04/07-2010 12:59
|
|
Hoho... I rest my case! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 04/07-2010 13:00
|
OK, jeg slapper osse af i kassen!![]() PL |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 04/07-2010 13:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
PL skrev: Du sku´prøve at snuppe en teskefuld natron, det er godt mod sur mave! JEG SIDDER I VIBY FOR H......!! Nar... ![]() PL O...hoooo det er snart jul. DON´T JACK TO MUSH. rigitg vi skal sgu da se lidt lamseben, men det kan man nu også sagtens her i DK pt. God læsning, sætter mit humør og smilebånd igang. God søndag, skal desværre på arbejde nu. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/07-2010 14:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Har lige været en tur på Sukhumvit....jeps..masser af lamselår...:-))
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 04/07-2010 15:16
|
"Blade Runner Alley" |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 04/07-2010 15:21
|
pdrhan skrev: Har lige været en tur på Sukhumvit....jeps..masser af lamselår...:-)) Noget i denne stil? [img]http://buttman.lovesyou.se/images/buttman.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 04/07-2010 15:23
|
|
PL aka Per Larsen Du må love mig at du snart tager til Bangkok igen...MEGET snart. Og lav så dine egne videoer som du deler med os. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/07-2010 17:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
PL skrev: pdrhan skrev: Har lige været en tur på Sukhumvit....jeps..masser af lamselår...:-)) Noget i denne stil? [img]http://buttman.lovesyou.se/images/buttman.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() I fagsproget hedder det en mongomås, har vasket mange af dem. Sådanne nogle balder finder du som oftest på mongoler. |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 04/07-2010 17:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Hej PL! - er netop kommet hjem til Chuanchen Village efter min månedtlige, hver fjortende dags indkøbstur til Sukhumvit - herligt med "lamselår" på gaden - nyder også synet, men vil nu hellere besøge min ven "Bei Otto" på soi 20, hvor man kan købe friskbagt rugbrød og alskens europæiske lækkerier - på vejen ud opdagede jeg, at "Bei Otto" også har et stort udvalg af tyske øl - bl.a. Flensburger Pilsener, den med patentkapsel - Prisen var vel på 80 baht, - billigt, da flasken alene kan benyttes til mange ting... "Lamselår" - jo, masser af dem, men ligeså mange, og uden tvivl endnu flere overvægtige, blegfede åreknudemærkede farangs, iført latterlige shorts, t-shirts og nyindkøbte "guldkæder" er at iagtage på Sukhumvit nu og i den kommende tid. Flere butiksindehavere klager dog, turistmængde og omsætning er slet ikke hvad den var for to år siden...
Redigeret af bangkoknielsen d. 04/07-2010 17:53 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/07-2010 18:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Din månedlige? Jeg blev først lidt desorienteret her med hensyn til din kønsorientering. ![]() Men du reddede den ved at sige hver fjortende dag. Så din månedlige indkøbstur foregår hver fjortende dag. Rart at få det på plads. og uden tvivl endnu flere overvægtige, blegfede åreknudemærkede farangs, iført latterlige shorts, t-shirts og nyindkøbte "guldkæder" er at iagtage på Sukhumvit nu og i den kommende tid Jamen, så kan du jo kun glæde dig over at du ikke tilhører denne kategori...... |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 04/07-2010 18:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Tak rinpoche, du fattede dog tilsyneladende meningen - og helt rigtigt - jeg tilhører ikke, og håber heller ikke nogensinde, at skulle betragtes som tilhørende denne katagori...![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.