Se indlæg
 Udskriv debat
Phuket, men hvor?
jc
Min kone og jeg har planer om 4 dage på Phuket i midten af oktober, men hvor?

Vi vil gerne have et 4-5* hotel direkte ved strand. Det skal være i gå afstand fra gode lokale restauranter (thai mad for thai'ere) og på afstand af støjende natteliv.

Hvilken strand vil være bedst?
Boet i Bangkok 1980-1983.

sony
Jamen så vil jeg foreslå karon beach der er stille og roligt, mange gode hoteller og let at komme til de forskellige steder.

Ok vil lige sige det er over 10 år siden jeg var der sidst, så der kan godt være lavet om, men jeg vil tro der stadigvæk er stille og roligt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

kiml
der da ikke nogle hoteller direkte på stranden på Karon Beach. På Kata Beach er der Moms Boathouse.

Hopla
Kata beach er absolut at foretrække. Sugar palm grand hillside kan kun anbefales. ligger 200 m fra stranden.

PL
kiml skrev:
der da ikke nogle hoteller direkte på stranden på Karon Beach. På Kata Beach er der Moms Boathouse.

Hmmm... Nej, men der er VED stranden, man skal så bare skrå over gaden. Pas på, de kører som død og h.....!

[img]http://wired-destinations.com/images/designs/wiredd/index/maps/phuket_karon%20beach.gif[/img] is not a valid Image.

http://wired-dest.../index.htm

PL

VIP

Hej JC!

Khata Tani, Khata Beach.

Har selv boet der, selv om det er nogle år siden. Mener, at det findes i Royal Orchid pakken.

En anden mulighed, er Boath House, Hollandsk ejet, på vejen til Khata.
Det er der Prins Henrik plejer at bo.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

soffer41
jeg vil forslåe patong merlin det er et flot hotel også ligger det lige ud til stranden boede der her i semtember et meget flot hotel og meget tæt på centrum

Spring til debat: