Se indlæg|
S: Hus/rækkehus i udkanten af Pattaya.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/07-2010 19:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Huset ligger på adressen Soi khonoy nr. 11. Det er min kæreste som gerne vil sælge det, idet vi alligevel ikke får brug for det, grundet nye handels aktiviteter i Udon Thani. Beliggenhed: Hvis du kører ud af South Pattaya road til sukhumvit, drejer til højre, herefter kører du et par minutter, der efter til venstre ud af en landevej ligeledes et par minutter, til venstre 50-100 meter af en side vej. Lokalt i det stille og fredelige område ligger der en markedsplads, en købmandsbutik, et vaskeri, en restaurant, og en beautisaloon, sidstnævnte er også ejet af min kæreste. Saloonen generer et godt overskud, hvis ønskes kan den kun sælges sammen med huset. Alt er indenfor en kort gåafstand. Jeg har ikke de korrekte dataer på huset, men det er et rækkehus, som ligger mellem 50-100 meter i en sidegade fra landevejen, hvor du finder de forskellige forretninger. Så der er kun et par minutters gang til dine indkøb og normale gøremål. Der er adgang til fælles swimmingpool. Huset består af 2 soveværelser og stue -køkken, det ene er med eget badeværelse. det andet soveværelse har ikke eget badeværelse. der er en rektangulær stue med adgang til eget badeværelse, samt et køkken og et udendørs rum bag køkkenet. Huset er uden aircon, ligeledes er der ikke møbler eller elementer. Det er muligt at have en bil stående i indkørslen, samt nogle motorcykler til højre for havelågen. Hvad jeg ellers har set i det fredelige område er farang byer, så det virker til at være et område, hvor der er, og bliver lavet en del byggeprojekter. Det er et område der giver et indtryk af at være på landet, men også 10 minutter fra det hektiske Pattaya. Såfremt at der er en evt. køber til huset, kan saloonen evt. også købes med. Den har en stærk økonomi, der både kan finansiere købet på kort sigt, og på længere sigt også huset. Pt. er der en ekstrem dygtig og populær medarbejder i saloonen, hun er den direkte årsag til den gode omsætning. Kender hende personligt. Der er bolig oven på saloonen. Saloonen er ikke til salg uden huset. Saloonen er billigt til salg. Der vil komme flere data senere.... Huset er til salg for kun 1.000.000. baht. Til registrering af offentligt ejerskifte skal der betales 30-60.000 baht, de reelle udgifter deles i mellem køber og sælger, og kun de reelle udgifter. Saloon med inventer og lager kan gå med for 500.000 baht. [img]http://lh5.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TD22lihRlII/AAAAAAAAC5M/2IkZ2cu_iZE/untitled3.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://lh4.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TD22mIXy8CI/AAAAAAAAC5Q/ULZ-1ILEhSs/untitled4.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://lh5.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TD22lhQB7NI/AAAAAAAAC5I/BeyWVFf-j-w/untitled1.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://lh6.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TD22lQCHEfI/AAAAAAAAC5E/Nyms1QwBIiA/untitled.jpg[/img] is not a valid Image. jeg vil løbende opdatere tråden med flere data. Årsagen til at vi sælger, er et ønske om at trække os tilbage fra Pattaya. Vi har begge haft vores sjov dér, men ønsker os fremover et familieliv i Udon Thani, hvilket er min kærestes hjemby. Redigeret af vandango d. 14/07-2010 19:07 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 19:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Har ikke brug for en salon, da jeg ikke kan klippe.. Men kunne du ikke sætte nogle billeder af huset indefra i..? kunne komme og kigge på det i August hvis det har jeres interesse..
Redigeret af Big-Viking d. 14/07-2010 19:12 |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 14/07-2010 19:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Så er det bare om en hvid kan eje det.
hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 19:22
|
Huset kan vel ejes, mens jorden kan leases.. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/07-2010 19:24
|
|
Det kan vi godt finde ud af. kæresten smutter i nærmeste fremtid til Pattaya, og smider nøglen oppe i saloonen, så kan Nina (frisøren) vise huset frem. Flere billeder vil komme når fruen finder dem frem. Men hvis det bliver solgt før, er der ikke noget at gøre ved det. Lige et billede af saloonen, der er en bolig øverst. Saloonen ligger til venstre i billedet. [img]http://lh4.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TD3wbvD0jsI/AAAAAAAAC54/ID6OxYNcaeY/s640/DSC01392.JPG[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 19:27
|
Bliver den solgt så er det jo bare OK for dig, hvis den bliver inden August så giv lige besked na.. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/07-2010 19:35
|
|
Big-Viking skrev: Bliver den solgt så er det jo bare OK for dig, hvis den bliver inden August så giv lige besked na.. Big Viking selve handlen er helt uden om mig, men jeg ville bare knalde den op her på DTW, for der er en mulighed for et godt køb. Alt det der med at lease, vil jeg personligt overvåge, og alt vil foregå på bedste og hæderlige vis. Jeg vil gerne ligge hovedet på blokken, med navn og adresse her i København. Folk der gennem årene kender mig her på DTW, kan sagtens stå inde for min hæderlighed. Ærgerligt at jeg er nødt til at arbejde i Danmark, jeg ville personligt gerne vise det frem for dig, det er et rigtigt fedt sted, men fruen vil ikke bo der alene mens jeg er i Danmark for at tjene penge. Og hun nægter at gå over i saloonen, fordi Nina er meget dygtigere end hende, og fordi pigerne gik i byen i tide og utide, og glemte kunderne. De to tøser er babes, der gerne vil have et læs af østers på sengekanten..... ![]() Så saloonen går udmærket med fruen i Udon Thani.
Redigeret af vandango d. 14/07-2010 19:48 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 19:49
|
Lad mig se den før vi begynder at forhandle, jeg skal også til Hua Hin for at kigge på hus.. |
|
|
|
| KLT |
Lagt på d. 15/07-2010 12:44
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Big-Viking skrev: Lease jorden af hvem?Huset kan vel ejes, mens jorden kan leases.. |
|
|
|
| KLT |
Lagt på d. 15/07-2010 12:47
|
|
vandango skrev: Bliver frisøren ved salg?Det kan vi godt finde ud af. kæresten smutter i nærmeste fremtid til Pattaya, og smider nøglen oppe i saloonen, så kan Nina (frisøren) vise huset frem. Flere billeder vil komme når fruen finder dem frem. Men hvis det bliver solgt før, er der ikke noget at gøre ved det. Lige et billede af saloonen, der er en bolig øverst. Saloonen ligger til venstre i billedet. [img]http://lh4.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TD3wbvD0jsI/AAAAAAAAC54/ID6OxYNcaeY/s640/DSC01392.JPG[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/07-2010 16:59
|
|
Ja - det formoder jeg, idet hendes bolig ligger oven på saloonen..... |
|
|
|
| KLT |
Lagt på d. 15/07-2010 17:25
|
|
Nogen ide om hvordan man ordner det med leasing af jorden? |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2010 21:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kontakt en thai-advokat |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/07-2010 22:09
|
|
KLT skrev: Bliver frisøren ved salg? Frisøren som tidligere har været selvstændig, vil ikke arbejde for nogen, ud over min veninde. Men hvis hun tilbydes samme arbejdsforhold samt får lov til at beholde sin bolig, kan hun vel overtales. Hendes nuværende ansættelse indebærer, at der stoles 100 % på hende, således at hun styrer alt uden indblanding. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.