Se indlæg
 Udskriv debat
Kascha Resort & Spa Hotel på Koh Chang
Charlie
Vi skal til Thailand sidst i November med det nærmeste familie fordi vi skal giftes Smile
Vi skal være 3 dage i Bangkok og her har vi Booket værelser på Rembrandt hotel, da vi har været der før og synes godt om det.
Derefter skal vi til Koh Chang i 9 dage, men har har vi aldrig været og vil høre om der er nogen der har været på følgende resort:

http://www.asiaro...&_spa.html

Vi regner med at booke Beach Front Bungalows til alle mand.

Hvis der er andre der kan anbefale andre steder vil det også være fedt.

Hilsen Johnny
Redigeret af John d. 30/08-2005 20:27

noidam
var på koh chang for nogle år siden, der boede vi i nogle bambushytter nede i strandkanten, lidt primitivt i forhold til de bungalows du regner med at booke.
med stedet hedder: PLALOMA CLIFF RESORT ligger på white sand beach. tlf.nr 0066-12193880. ( hvis det stadig eksisterer )
godt sted hvis man ikke forlanger det hele, og udsigten over vandet om aftenen er ubeskrivligt. specielt hvis man er nygift.
håber i får en god tur og tillykke.PfftPfft

rinpoche
Og du glemte lige at nævne, (når man nu forlanger det hele) at de ikke nogen sandstrand, som ellers er almindelig over hele øen, kun en lavvandet stenstrand, som ikke er til noget.

rinpoche

mattidk
jeg synes det er et fint hotel... men det ligger ikke helt midt i Han Sai Kao (white sand beach)...
var i Koh Chang sidste år, og skal også igen til julen men skal bo på Lagoon resort, det er lidt billigere.
Den strand er bedst til at bade og se solnedgang... Cool

Moo Uan
Yo CharliePfft

Jeg har boet på Kacha Resort i maj måned i år og jeg var ovenud tilfreds. Værelserne var fede. Nem adgang til stranden og et par forretninger på den anden side af vejen, hvor man kunne købe det fornødne.

Har dog ikke boet andre steder på KC så jeg skal ikke kunne sammenligne med noget.

Moo
Redigeret af Moo Uan d. 19/09-2005 18:45

jaha
Hej Mattdk

Så kan det være at vi render ind i hinanden, der jeg regner med at kikke forbi Koh Chang i Julen (med mindre malariarisikoen får mig på andre tanker).ShockShockShockShockShock

Mvh Jaha

Spring til debat: