Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
enkeltbillet ?
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 12:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
er der nogen der her i DK har prøvet at købe en enkeltbillet fra BKK og til CPH ? vi skal jo hente knægten på 5 år i august og var helst fri for at købe en retur, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde et sted hvor man kan købe one-way med "omvendte destinationer". Hverken supersaver, flybillet, seat24, travellink, rejsefeber osv kan ikke Og det skal jo helst være med Thai Airways, da vi selv planlægger at flyve med dem. Redigeret af L d. 26/07-2010 12:24 |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 26/07-2010 12:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Jeg har selv lige købt en med sas til 6500 kr. via Fdm-travel.dk Prøv og hør dem jeg ved ikke om det kan gøre billigere fra Bangkok. |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 26/07-2010 12:26
|
Bemærk du kan ikke booke en billet til knægten uden at du booker til en voksen også (Via nettet) med mindre du bruger et rejseselskab. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 12:27
|
|
jeg kan jo få retur med Thai til 3850 kr, så 6500 kr er lidt meget for en enkelt ![]() så i værste fald må jeg jo købe 3 x retur og ikke blot 2 x retur og 1 x enkelt |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 26/07-2010 12:30
|
Ja du kan booke en T/R billet og lade være med at bruge den ene vej. men husk du skal booke morens billet sammen med sønnens ellers kan han ikke flyve alene. med mindre den bookes med ledsager. og det er jo ikke nødvendigt når i skal derned.
Redigeret af styx32 d. 26/07-2010 12:31 |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 12:32
|
|
ja vi skal begge flyve sammen med ham til DK. og billetter er da billige nok og der er fair nok ikke rabat på børn i dette tilfælde, men havde da håbet at kunne nøjes med en one-way til knægten |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 26/07-2010 12:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
One-way billetter kan tit og ofte ikke betale sig at købe. Tit er en retur billigere
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Allan73 |
Lagt på d. 26/07-2010 12:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Nogle gange er det billigere at købe en retur billet. Du kan få afgifterne tilbage på den del af billetten du ikke bruger. Man skal ikke spise gul sne.
|
|
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 12:49
|
|
hvor/hvordan får man afgifter tilbage ? |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 26/07-2010 12:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
prøv air berlin.com de kan sælge dig en en-vejs, men en knægt på 5år bør ikke rejse alene. der er kun sas,thai og startour fra bangkok direkte, enkelt og nemt. hvis du har fundet pris 3800kr med thai, så kan du ikke få det billigere andre steder, hvornår er det til den pris fra bangkok |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 13:05
|
|
han skal IKKE IKKE IKKE rejse alene....puha altså, nogen gange svarer folk altså uden at læse hvad man har skrevet....!
Redigeret af L d. 26/07-2010 13:06 |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 26/07-2010 13:15
|
Jeg har engang prøvet og få afgift tilbage på en billet til 8000 kr hos Thai airways da checken endelig dukket op så fik jeg sølle 500 kr. så forvent ikke det vilde. Man tager fat i flyselskabet og oplyser dem om at man kun har brug for den ene del af billeten og så får man en refund. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 13:58
|
|
well, det vil jeg da prøve. Lidt har jo også ret. Prøver nu at få en i Thailand til at købe en enkelt til knægten dernede og SELVFØLGELIG med samme fly som vi selv køber til. glæder mig til han kommer. Håber det kan hjælpe min kone til at lære dansk at der så er en knægt på 5 år som nu SKAL i samme retning sprogmæssigt. nå, det er jo en helt anden historie .... ![]() |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 26/07-2010 14:28
|
|
noget helt andet. hvis man nu køber en retur billet til tre personer, kan der så opstå nogen problemer hvis man kun møder to personer op til udturen og ikke bruger den tredje billet...? Man vil vel stadig have tre sæder til hjemturen....? hilsen SpørgeJørgen |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 26/07-2010 16:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Hej du kan evt. prøve at ringe til Susanne fra Asian Assistance de har et kontor på Vibhavedee rangsit road ( Ved Det store Hospital ) Hvis du prøver at ringer på dette mobil +66817527548 fordel hun taler dansk og er meget flink og hjælpsom, forklar hende siturationen.. Her er også nummer til Kontor ( de taler Engesk / Thai ) +6629411540 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 26/07-2010 16:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
L skrev: noget helt andet. hvis man nu køber en retur billet til tre personer, kan der så opstå nogen problemer hvis man kun møder to personer op til udturen og ikke bruger den tredje billet...? Man vil vel stadig have tre sæder til hjemturen....? hilsen SpørgeJørgen Det kan der faktisk godt, det er ikke sikkert rejsen kan påbegyndes i den "forkerte ende", jeg har læst et par artikler om det på Ekstra Bladet somme tider hvor der er nogen der har været i klemme på den måde.... |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 26/07-2010 19:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Hvis man booker en returbillet CPH-BKK og ikke bruger første del af billetten altså CPH-BKK så kan man ikke bruge billetten BKK-CPH. Så man skal ALTID booke sin billet i den retning man brug for først selv om man kun skal bruge en enkelt billet. Og ja som andre skrive så kan det være billigere at købe en retur frem for en enkelt. Men ellers prøv at ring til Thai air. Det kan være de kan hjælp med at booke billetten for jer så det bliver rigtig og i ikke får nogen problemer i lufthavnen. |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 26/07-2010 19:15
|
møder du ikke op til udturen risikere du hjemturen bliver annulleret. det er kun vejledende vi må ha en der kan svare vedr. thai air regler. |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 26/07-2010 19:18
|
funnyboy vi svarede samtidig på det samme, skidt pyt |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 26/07-2010 19:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Oplevede engang i Thailand med Swiss, dengang man skulle confirme sin billet et par dage inden returrejsen, at jeg ikke var i deres system, da jeg ikke var udrejst med dem. Det havde jeg dog. Problemet var at systemet var nede i CPH så fik et håndskrevet boardingkort. Skulle checke ind igen i Zürich og have nyt boardingkort. Fik jeg også, men da den første strækning manglede i deres system, var jeg faktisk slettet. Spurgte dem om hvordan de troede jeg var kommet til Thailand uden at være rejst ud med dem. Det blev dog ordnet da de fandt min rejse Zürich-Bangkok. Men ja altså hvis man ikke bruger sin billet på udturen, risikerer man ikke at kunne komme hjem på samme billet. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.