Se indlæg|
Venner og bekendte
|
|
| Rasse48 |
Lagt på d. 29/07-2010 17:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Hej Min kæreste er nu DK for 3. gang, men det kniber meget med at få tiden til at gå i hverdagen når jeg er på arbejde. Er der nogen der ved og der bor nogle Thai'er i nærheden af Ølstykke, som hun evt. kunne kontakte og få sig en sludder med i ny og næ. Jesper |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 30/07-2010 02:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Rasse48 skrev: Hej Min kæreste er nu DK for 3. gang, men det kniber meget med at få tiden til at gå i hverdagen når jeg er på arbejde. Er der nogen der ved og der bor nogle Thai'er i nærheden af Ølstykke, som hun evt. kunne kontakte og få sig en sludder med i ny og næ. Jesper Mig bekendt er værtshuset "på trappen" i Ølstykke et yndet sted med thai/kontakt......... ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 30/07-2010 03:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Rasse48 skrev: Hej Min kæreste er nu DK for 3. gang, men det kniber meget med at få tiden til at gå i hverdagen når jeg er på arbejde. Er der nogen der ved og der bor nogle Thai'er i nærheden af Ølstykke, som hun evt. kunne kontakte og få sig en sludder med i ny og næ. Jesper Sender PB, da Jeg kender en i Ølstykke....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.