Se indlæg|
Englishman murdered in Hua Hin .
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 31/07-2010 14:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Den sædvanelige cocktail.... Falang, penge, thaikone med thaiboyfriend. ! Og igen har "bad news", svært ved at komme frem til Engelsksproget aviser, når der sker noget i Bessefar's, by ! ![]() ................... Briefly. On the 27th of this month, police attended an address in Hua Hin to investigate the death of Raymond John Hyde, 68y/o Englishman who was found murdered in the bedroom of his home in Hua Hin. The allegations are that his wife, "Boon Naak"(Fon) had previously sought advice from a "close male friend" called Thanakon (Lek) about him continually looking down on her. The allegation is that she and this close male friend, along with her younger brother planned to have him attacked but only injured, but evidently the younger brother got carried away and murdered Hyde with a knife. The wife claims innocence and to know nothing about her husband's murder. She says she went out to a market and locked the house securely when she left. The police however have found no signs of forced entry. The wife does however admit having discussed her husband with Lek previously. The police believe that the doors were in fact not locked to give the killers easy access to commit the murder The police say that a fight probably ensued after the assailants attacked Hyde who was a big man. The younger brother is still at large with property stolen from Hyde but police expect to catch him within a day or two. Link... http://www.thaila...hp?t=35126 http://www.huahin...=1&t=15635 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 31/07-2010 16:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Får de nogen straf for det, eller bliver de lige så stille lukket ud af bagdören?---synes aldrig man hörer om straffen!
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 31/07-2010 17:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Kan huske at under Thaksin fik en Thaier dødsstraf for at slå en farang ihjel. Var jo ikke god reklame for Thailand hvis farang blev slået ihjel.. hvordan det er nu aner jeg ikke.. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 12/08-2010 20:59
|
|
Så' nåede den kedelige nyhed, (17 dage ! ) omsider engelsksproget aviser, skyldes kun en ihærdig indsats fra falanger i Hua-Hin ! Thailandske myndigheder ønsker jo ingen omtale af råddenskaben ..og da slet ikke i Bessefar,s by !! ![]() ........... A dying British businessman was beaten to death on the orders of his ‘evil’ Thai wife so she could get her hands on his money early, police have said. Raymond Hyde was killed by wife Bunnag’s brother because she could not wait to inherit £200,000, his house and bar business, it was alleged. ![]() Link... http://www.metro....-his-money http://www.huahin...5&start=60 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/08-2010 21:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Trist læsning. RIP Raymond Hyde. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 12/08-2010 21:35
|
|
Fra huahinblog.com... Hua Hin’s expats and visitors were shocked last month by the brutal murder of British retiree Raymond Hind in what was later discovered to be a pre-meditated attack carried out and arranged by relations of his estranged Thai wife. The forum was the first place to break the news in English, word of which spread rapidly As shocking as they are, incidents such as this remain few and far between here in Hua Hin, especially when compared to what goes on across the pond in Pattaya. A glance at any local newspaper will reflect this however as Hua Hin continues to grow the bad elements are likely to increase along with the good. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 12/08-2010 21:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Nu kan man jo kun håbe at han har lavet et testamente, hvor alle pengene går til Kattens Værn. Okay nej, sorry dårlig joke i en tragisk sag. Men det er da altid noget at politiet ikke afviser sagen som selvmord. Utrolig at hun ikke kunne vente indtil han alligevel døde af canceren. ![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 13/08-2010 01:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Ja det er utrolig at jeg stadig er i live for ved min død for Nang udbetalt en livsforsikring fra dk på ca. THB 6,5 mill. men det er måske fordi jeg lever i det nordlige. Nu har Nang og jeg da holdt sammen i 8 år, så mon ikke hun venter til det bliver en naturlig afgang. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 13/08-2010 01:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Hej Hugo, Er det en Thai forsikring der gør dette? Michael B Kristensen
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 13/08-2010 03:10
|
|
Hej Nej Saendaeng, jeg skriver jo netop Danmark Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 13/08-2010 03:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
huratho skrev: Hej Nej Saendaeng, jeg skriver jo netop Danmark Hilsen Hugo Sorry Hugo, Der var jeg ikke helt vågen!!
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 13/08-2010 08:53
|
|
natty skrev: Utrolig at hun ikke kunne vente indtil han alligevel døde af canceren. ![]() Ja, men hun havde måske ikke väret så söd ved ham, eller så havde han måske opdaget et eller andet, og truede med at ändre/skrive testemente!! Men nu arver hun vel ikke ham??? Eller kan man godt slå folk ihjäl i TH, og så alligevel arve dem??? Mvh Ingolf
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 13/08-2010 18:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Alt kan ske
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 13/08-2010 21:27
|
|
huratho skrev: Hej Ja det er utrolig at jeg stadig er i live for ved min død for Nang udbetalt en livsforsikring fra dk på ca. THB 6,5 mill. men det er måske fordi jeg lever i det nordlige. Nu har Nang og jeg da holdt sammen i 8 år, så mon ikke hun venter til det bliver en naturlig afgang. Hilsen Hugo Hos hvem har du tegnet den forsikring Hugo, og hvad koster den pr. Måned/år?? Mvh Ingolf
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 14/08-2010 01:40
|
|
Hej Ingolf, den er i tidernes morgen tegnet hos Hafnia Hånd i Hånd, men senere overtaget af forskellige og idag er det SEB, en svensk bank. Da jeg fik bevilgede FP blev den premiefri og jeg modtager hver mdr. DKK 17000,00, hvilket svare til min sidste mdr"s løn. Da jeg tegnede den kostede den DKK 5200,00 om året. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.