Se indlæg|
Finair ?
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2005 22:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Alle Jeg skal til Bangkok d. 12/11-05 med Finair og skal en tur over Helsinki inden turen går til Bangkok og i den anledning har jeg to spørgsmål ..... når jeg tjekker ind i København ryger min bagage så helt automatisk til Bangkok eller skal den tjekkes ind igen i Helsinki ? mit andet spørgsmål er når jeg skal tilbage igen så lander maskinen efter planen i Helsinki (fra Bangkok) kl. 6.40 og mit fly til København går allerede 7.35 ! det lyder meget snært ...hvad hvis flyveren fra Bangkok er forsinket og jeg ikke når mit fly fra Helsinki ryger jeg så bare med et senere fly og skal jeg selv betale den billet ? Håber at i har nogle svar ;o) ![]() Hilsen Frank ![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 31/08-2005 22:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jeg har selv været turen over Helsinki og der er ingen problemer med "tidsplanen" og kufferterne kom hele vejen frem uden besvær. God tur!
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2005 23:01
|
|
Hej igen Tak for det lynhurtige svar ![]() Hilsen Frank |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 01/09-2005 00:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Det med at få sin bagage er en sandhed med modifikationer - mit råd er at pakke de mest mødvendige ting i handbagagen! ;-) Se evt. tidligere tråd om emnet: http://www.dansk-...ead_id=917 Redigeret af Webmaster d. 01/09-2005 18:20 |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 01/09-2005 19:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
spørgsmål nr.2 Du har købt billet BKK-CPH, så det er ikke dit problem hvis flyet fra BKK bliver forsinket, Finair vil få dig på et andet fly til CPH U/B. Good for Falang Redigeret af Good for Falang d. 01/09-2005 20:53 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/09-2005 22:11
|
|
Hej igen alle Tak for de hurtige svar ...nu er jeg mere rolig jeg glæder mig heeeeelt vildt til at komme til Thailand igen ...denne gang går turen nordpå ...har været på phuket to gange... nu må man se noget nyt ![]() Hilsen Frank |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 02/09-2005 11:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Det skal siges at det faktisk var på hjemrejsen den sjoflede vores bagage - og her er der ingen kære mor hvad angår rejse forsikringen. Jeg ringede til dem og fik at vide at eftersom det var hjemrejsen bagagen var forsinket, så antog man den holdning at det ikke var nogen gene, og at man måtte forvente at folk havde hvad de skulle bruge hjemme. Så flot service må jeg sige... når man har elektrisk tandbørste og barbergrej i kufferten må man jo så på tanken efter en tandbørste ![]() De sagde hos rejse forsikringen at det først var efter ca. 1 måned man kunne få forsikring hvis ens bagage var bortkommet. Nu gik det heldigvis ikke så galt, men jeg kom da til at tænke på at det er mange penge at skulle ligge ud hvis uheldet er ude. |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 02/09-2005 17:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
high-tower skrev: Det skal siges at det faktisk var på hjemrejsen den sjoflede vores bagage - og her er der ingen kære mor hvad angår rejse forsikringen. Jeg ringede til dem og fik at vide at eftersom det var hjemrejsen bagagen var forsinket, så antog man den holdning at det ikke var nogen gene, og at man måtte forvente at folk havde hvad de skulle bruge hjemme. Så flot service må jeg sige... når man har elektrisk tandbørste og barbergrej i kufferten må man jo så på tanken efter en tandbørste ![]() De sagde hos rejse forsikringen at det først var efter ca. 1 måned man kunne få forsikring hvis ens bagage var bortkommet. Nu gik det heldigvis ikke så galt, men jeg kom da til at tænke på at det er mange penge at skulle ligge ud hvis uheldet er ude. Jeg kan godt se de store problemer hvis man kun har en elektrisk tandboerste ![]() ![]() ![]() ![]()
Redigeret af MisterM d. 02/09-2005 17:20 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.