Se indlæg
 Udskriv debat
Sød dejlig mand søger Thai pige..
jodal
Jeg er en seriøs mand på 47 der søger en Thai pige til forhold..og gerne mere..
Du skal nok være i alderen 29 - 35.. være sød, dejlig, k/ærlig og smuk..
Glæder mig til at høre fra dig..
KnusSmile

Dax_Khorat
du få ik Nogen Din nar ! hørt dig engang det skal være mellen 29-35 og smuk,,,,, hvad med at se dig selv i spejdlerAngryAngryAngryAngryAngry

davs Dax_Khorat
Det var da et tarveligt svar at gi en mand
Han har da lov til at skrive sådan hvis han har lyst
Vi kan ikke være så smukke og perfekte som dig,,
bamsen

Good for Falang
Hvis du vil ha en sød Thai pige, må du selv tage til Thailand og finde hende, her er hun ikke.

Good for Falang

Ki Nuk
Hej...

Hvis du skal starte et sted, så check [url]www.thailandfriends.com[/url]
Du kan oprette en profil her, og så ellers selv søge på pigernes profiler.Wink Du finder ud af det...

Jeg har selv haft en vis succes, bl.a. ved at være ærlig, og det har resulteret i, at jeg nu emailer/snakker sammen med en rigtig sød pige fra BKK. Grin

Men giv det lidt tid, vær ærlig og ligefrem, så skal det nok lykkedes..

mvh
Lars

jager
jeg mener Dax Khorat er blød i bolden, og har sikkert kun prøvet en katoy der ikke var kønsskife opereret endnu, og så var han åbenbart kvinden i det forhold.

jager

Thai Dee Gua
Hej...

Jeg kan anbefale at benytte match.com: http://msn.co.th....

Via match.com har jeg fundet min kærlighed...Wink

et uanmindeligt beskidt svar du sender her dax_khoret , du skulle hellere havde fortalt denne mand hvordan det er at finde en sød pige i Thailand , og kan se at mange allerrede har gjort dette .
men for at svare på Jodal spørgsmål , prøv icq eller msn messenger også , har selv fundet en pige via icq og har det rigtigt hyggeligt sammen nu , så held og lykke til dig , og et godt råd også , vær altid ærlig overfor pigen fortæl hende alt hvad hun ønsker at vide , så kommer du rigtig langt i din søgen efter en sød pige.
neseppej

Robert Kronberg
Jeg fandt min forlovede på ICQ Wink , og hun boede på et tidspunkt kun 20 meter fra mit kontor i Bangkok, og gik på universitete skrådt over for min gamle lejlighed, da jeg boede der, så hvorfor ikke finde hianden på ICQ?

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Hejsa
Ja her kan du søge via msn

http://members.ms...re=1&pps=k

Så har du et sted at starte,,,,selv om jeg ved at dit spørgsmål gik ud på, om der skulle være en her i landet.
Men der er vist sjældent en pige i overskud,hvis man må siger det på den måde.
bamsen
Redigeret af d. 02/09-2005 06:08

mazzachre
Min kæreste (katoy) er ikke opereret, men det gør mig ikke til mindre mand i det forhold. Hun er stadig min pige og jeg er hendes mand...

Anyways... mine 10centsGrin

Spring til debat: