Se indlæg
 Udskriv debat
Andre billet
MakMak
Hvis man ønsker at ændre en afrejse dato med Thai air på en billet købt i Bangkok. Hvem kontaker man så her i DK, kan man ringe til Thai air her i DK og ændre. Billetten er en såkaldt åben billet, som kan ændres, men hvor og hvordan ?

tag kontakt til thai-airways, de er til at snakke med når du har en åben billet. Dog mener jeg det er hjem rejse dato der kan ændres, men spørg dem. Måske Lung-yao kan fortælle mere, eller ring til dem på tlf 33 75 01 20

du må gerne vende tilbage med hvad de sagde da det er et intressant spørgsmål Smile
Redigeret af d. 09/08-2010 09:34

Kan de ikke ordne det fra dk?
Jeg har også haft åben billet med Thai før, og da jeg så ønskede at ændre billetten i Thailand fordi ferien skulle forlænges- så var der bare ingen ledige pladser på nogen fly...ihvertfald kun 2-3 uger længere fremme....så det er jo ikke alle der kan bruge de biletter...Hmmmmmm

kunst
der står jo også ,når du køber en åben billet.

Hvis der er plads.
Og til samme pris.

Ja, men der er bare ikke plads....men sådan er det jo i højsæsson....ellers er det da held, så jeg køber ikke åben billet mere.

MakMak
Jeg ringer til det nummer som ezal og forsøger at ændre billetten, så skal jeg nok vende tilbage med et svar.Smile

sank
Smile Vi har altid åben billet. Og har ændret et par gange fra Thailand uden problemer inden for en uge i Marts og April.

natty
Jeg har også ændret hjemrejsen fra BKK adskillige gange, på en 3 måneders åben billet,men det var så også uden for højsæsonen. Den ene gang kunne jeg dog ikke komme hjem på min valgte dag, da der var udsolgt. Men dagen efter. De gange jeg har ændret billet, er jeg selv troppet op på et Thai kontor. Det har altid været min opfattelse at man kun kan ændre billetten gratis hvis der er pladser i samme booking-classe (Q), men at man selvfølgelig kan betale prisdifferencen op til en højere bookingklasse, hvis der er ledige pladser i dem. Evt. kan man komme på en venteliste. Men det er jo klart, at hvis flyene er fyldt bookede i flere uger frem, er det jo lidt svært at smide andre af, fordi en eller anden ændrer sine planer. Jeg ville da blive knotten, hvis det var mig det gik uover.
Mener iøvrigt ikke at man sådan uden videre kan ændre sin udrejse på en åben billet, i hvertfald ikke fra København, der skal skal så betales en afgift på tror jeg nok 750 kr. pr. billet og så skal der selvfølgelig være plads. Så hvis man vil ændre en billet så gør det altid i så godt tid som muligt.

MakMak
Det her er altså hjemrejsen fra København, der skal ændres.

MakMak
Billetten blev ændret GRATIS.Smile

Spring til debat: