Se indlæg|
tøj fra thailand
|
|
|
Lagt på d. 01/09-2005 20:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Hvis nogen skulle være interesseret i varer fra thailand, så kontakt leo her , han sælger meget tøj. http://www.shopfr...ailand.com Jeg er sikker på at han vil hjælpe jer bamsen Redigeret af d. 29/12-2005 14:46 |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 11:51
|
|
Hejsa Jeg får desværre ikke noget Jeg gjorde det for en ven,og jeg er som sådan lige glad om han sælger noget Ja jeg og konen har været i chaingmai,vi fløg fra bangkok dejlig lille tur,hun var så syg af spænding bamsen |
|
|
|
| P_cph |
Lagt på d. 02/09-2005 12:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
I kan købe alt i tøj og div. i Kina til 1/3 af prisen i Thailand. .... Billetpris til kina fra thailand 700 - 800 kr. de er hurtigt tjent hjem.![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 02/09-2005 14:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Nåeh, det er ham der har haft spammet nyhedsgrupperne den seneste tid og fået nogle drøje hug herfor ![]() rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 17:31
|
|
hejsa rinpoche Ja han har bare smidt dem ind alle vegne så er han sikker på at nogen ser det bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 17:33
|
|
P_cph skrev: I kan købe alt i tøj og div. i Kina til 1/3 af prisen i Thailand. .... Billetpris til kina fra thailand 700 - 800 kr. de er hurtigt tjent hjem. ![]() Ja men hvis du nu sidder her i dk så er det jo ikke så nemt som du lige siger vel Så kunne det måske være rart at der var en som man kunne henvende sig til derude Men hvis du kender sådan en i kinaland så smid det her så folk har en chance for a thandle der bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 02/09-2005 18:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
bamsen skrev: hejsa rinpoche Ja han har bare smidt dem ind alle vegne så er han sikker på at nogen ser det bamsen Hej Bamse, Tja, fair nok, jeg havde nok gjort det samme mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 18:45
|
|
Hejsa rinpoche JA jeg vil gerne hjælpe en ven, så derfor lagde jeg det herind OG hvis jeg en dag skulle lave en forretning i thailand ville jeg da gerne være så heldig at nogen ville hjælpe mig lidt på vej Og ja det er slet ikke sikkert at nogen herinde er interesseret i at få tøj hjem fra thailand,men så er det prøvet Jeg har da selv tænk nogle gange at få lidt gang i noget her i dk.men havde ikke nogen kontakter i thailand som jeg ville stole på. så det blev aldrig til noget bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 02/09-2005 21:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
er der nogle andre der skal have ting hjem fra thaland må i da gerne skrive måske kan vi dele eller samarbejde![]() |
|
|
|
| milly |
Lagt på d. 29/12-2005 14:04
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
hej er da nogen da kender nogen hjemmeside hvor de sælger billigt mode tøj fra thailand,,siden [url]www.shopfromthailand.com [/url]virker nu so long milly
Redigeret af d. 29/01-2006 11:34 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/12-2005 14:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Kina, ja hvorfor ikke.
Jeg kunne da godt tænke mig at komme et par dage til Kina, men hvordan griber man det lige an ( Jeg er i Thailand ) Mvh. Suk.................... ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/12-2005 14:41
|
|
milly skrev: hej er da nogen da kender nogen hjemmeside hvor di sælge billigt mode tøj fra thailand,,siden www.nongtrading.com virker ikke,,, so long milly ![]() Hejsa milly Nej han fik chancen for at købe navnet http://www.shopfr...ailand.com og det er rigtigt lækkert tøj han sælger,og sko,støvler bamsen Redigeret af d. 29/12-2005 14:41 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.