Se indlæg
 Udskriv debat
tøj fra thailand
Hejsa
Hvis nogen skulle være interesseret i varer fra thailand,
så kontakt leo her , han sælger meget tøj.

http://www.shopfr...ailand.com

Jeg er sikker på at han vil hjælpe jer
bamsen
Redigeret af d. 29/12-2005 14:46

Hejsa
Jeg får desværre ikke noget
Jeg gjorde det for en ven,og jeg er som sådan lige glad om han sælger noget
Ja jeg og konen har været i chaingmai,vi fløg fra bangkok dejlig lille tur,hun var så syg af spænding
bamsen

P_cph
I kan købe alt i tøj og div. i Kina til 1/3 af prisen i Thailand. .... Billetpris til kina fra thailand 700 - 800 kr. de er hurtigt tjent hjem.Smile

rinpoche
Nåeh, det er ham der har haft spammet nyhedsgrupperne den seneste tid og fået nogle drøje hug herfor Grin

rinpoche

hejsa rinpoche
Ja han har bare smidt dem ind alle vegne så er han sikker på at nogen ser det
bamsen

P_cph skrev:
I kan købe alt i tøj og div. i Kina til 1/3 af prisen i Thailand. .... Billetpris til kina fra thailand 700 - 800 kr. de er hurtigt tjent hjem.Smile

Ja men hvis du nu sidder her i dk
så er det jo ikke så nemt som du lige siger vel
Så kunne det måske være rart at der var en som man kunne henvende sig til derude
Men hvis du kender sådan en i kinaland så smid det her så folk har en chance for a thandle der
bamsen

rinpoche
bamsen skrev:
hejsa rinpoche
Ja han har bare smidt dem ind alle vegne så er han sikker på at nogen ser det
bamsen

Hej Bamse,

Tja, fair nok, jeg havde nok gjort det samme Smile

mvh
rinpoche

Hejsa rinpoche
JA jeg vil gerne hjælpe en ven, så derfor lagde jeg det herind
OG hvis jeg en dag skulle lave en forretning i thailand ville jeg da gerne være så heldig at nogen ville hjælpe mig lidt på vej
Og ja det er slet ikke sikkert at nogen herinde er interesseret i at få tøj hjem fra thailand,men så er det prøvet
Jeg har da selv tænk nogle gange at få lidt gang i noget her i dk.men havde ikke nogen kontakter i thailand som jeg ville stole på.
så det blev aldrig til noget
bamsen

rolan
er der nogle andre der skal have ting hjem fra thaland må i da gerne skrive måske kan vi dele eller samarbejdeSmile

milly
hej er da nogen da kender nogen hjemmeside hvor de sælger billigt mode tøj fra thailand,,siden [url]www.shopfromthailand.com [/url]virker nu

so long
millyWink
Redigeret af d. 29/01-2006 11:34

Suk Rak Ning
Kina, ja hvorfor ikke.
Jeg kunne da godt tænke mig at komme et par dage til Kina, men hvordan griber man det lige an ( Jeg er i Thailand )

Mvh. Suk....................Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

milly skrev:
hej er da nogen da kender nogen hjemmeside hvor di sælge billigt mode tøj fra thailand,,siden www.nongtrading.com virker ikke,,,

so long
millyWink

Hejsa milly
Nej han fik chancen for at købe navnet

http://www.shopfr...ailand.com

og det er rigtigt lækkert tøj han sælger,og sko,støvler
bamsen
Redigeret af d. 29/12-2005 14:41

Spring til debat: