Se indlæg
 Udskriv debat
Billetbureauer på Internettet.
Rasmus
Den 5. august købte jeg en billet på Internettet til min kone - Bangkok t/r med afrejse i august md. og retur 14 dage senere. Pris: DKK 3.887 alt inkl. hvilket må siges at være utroligt billigt i forhold til hvad vi betalte for vores billetter da vi var i Thailand i juni / juli måned.

Jeg betalte den nye billet til konen med mit bankkort. Dagen efter (den 6. august) fik jeg en mail men en beskæftigelse på reservationen, samt en kvittering på at billetbureauet havde modtaget pengene. Samme eftermiddag modtog jeg så en ny mail fra med en ”E-Ticket” vedhæftet som fil. Her fremgik alle de relevante oplysninger om afrejse og hjemrejse dato osv. samt reservationens nr. og billet nr.

Men i går eftermiddags var jeg inde på min netbank i anden sammenhæng. Her kunne jeg godt nok se at billetbureauet har fået penge for billet købet den 6. august. Men der var kun trukket DKK 89.- (?)

Nu meldte spørgsmålet sig så – Hvad med de resterende 3.800 DKK ? Er der nogen som har erfaringer med at der ikke i første hånd bliver trykket det fulde beløb for billetten?

Hilsen Rasmus

Ja sådan var det også sidst jeg var afsted, jeg undrede mig meget. Mener der gik over en uge før pengene blev trukket fra kontoen. Ringede endda til thai for at få bekræftet min reservation. Men den var god nok.

Bare rolig, de skal nok få de penge hævet Smile

ingolf
Pröv og kikke om ikke belöbet er reseveret under kommende betalinger!!
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

MakMak
Du har nok købt dem af fx budjet eller goleif som er svenskejede, og det er noget med kursen at gøre, de ikke er trukket.
De 89 kr der er trukket er kreditkortomkostninger.
Selve billetten trækker de senere, ved mig gik der over en uge. Jeg var så småt ved at tro jeg fik en gratis billet, men nææ Smile

handy
troede ogso en gang at austrain airlines havde voret i jule humor tror der halvanden til 2 md for de trak deres penge Angel

Tumut
Passer det ikke med at det er 3 mdr før afrejse at pengene bliver trukken, men er kun reserveret indtal da. Det passer med os altid. præcis 3 mdr før afrejse

Spring til debat: