Se indlæg|
spørgsmål ?
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 06:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja nu har bamsen og fruen fået billetter til SAS men spørgsmålet er så Kam man hvis man har sølvkort i thai,det giver ret til attage 30 kilo med Kan man tage 30 kilo med i SAS, de er jo med i det stjerne halløj Det ville være dejligt at vide noget om det bamsen |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 02/09-2005 10:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jeg har sølvkort i SAS og ringede til Thai om jeg kunne have ekstra bagage med hjem. De sagde nej i telefonen, men da jeg kom derned checkede jeg mig bare ind i en af de køer der var til deres fordelskunder og jeg kom da hjem med 28,9 kilo samt små 10 kilo i håndbagagen. Pointen udebliver måske, men du må hellere ringe til SAS og høre (og så dog ikke være sikker på at det gælder i praksis). Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 10:30
|
|
Hejsa Ja jeghar snakket med SAS og man kan ikke bruge sit thai sølv kort til at tage extra bagage med ÆV Så er det på plads .så må vi jo lige tage lidt fra igen flyvebamsen |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 02/09-2005 10:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Vi fløy med SAS i sommer og sjekket inn 30 kilo uten problem eller spørsmål.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 02/09-2005 13:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Med et sølvkort fra Thai har man ret til 10 kg ekstra bagage på Thai's fly. Tilsvarende gælder for SAS.
Peter
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 02/09-2005 14:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
bamsen skrev: Hejsa Ja jeghar snakket med SAS og man kan ikke bruge sit thai sølv kort til at tage extra bagage med ÆV Så er det på plads .så må vi jo lige tage lidt fra igen flyvebamsen Hej Bamse, Fornuftigt. Har alt for mange gange set folk stå og argumentere ved checkin: "Jamen, sidste år fik jeg 35 kilo med hjem uden at betale ekstra, og denne gang vil i have penge?" Når flyet er propfyldt med såvel passagerer, fragt og bagage. rinpoche |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 02/09-2005 14:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
hej Bamse - hvad blev prisen så ialt for dine billetter til Bangkok incl. hotel og lufthavnsafgifter m.m.? De 4.475,- holder de?? Bedste hilsen fra Healer - René
|
|
Lagt på d. 02/09-2005 17:25
|
|
Hejsa Healer Ja det blev 8868 i det hele for 2 billetter incl 2 overnatninger i bangkok som jeg så lagde ind som de 2 sidste dage så den sidste dag går med at hygge i bangkok og så hjem og tage bad og frisk tøj på og så ud i lufthavnen det er en god måde at gøre det på,så man ikke render rundt hele dagen bamsen |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 03/09-2005 09:38
|
Hej Bamse, Jeg udtrykte mig måske ikke klart nok. Det, jeg vil sige, er, at Thai sølvkort giver adgang til 10 ekstra kilo med Thai fly, og at SAS sølvkort giver adgang til 10 ekstra kilo med SAS fly. Peter
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 03/09-2005 11:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
vi skal jo kun bruge de 10 kg ekstra når vi skal hjem .alt det konen har købt vejer jo. ![]() ![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2005 16:33
|
|
Hejsa paulsenp Ja så er vi enige ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2005 17:46
|
|
Hejsa Isaan Ja men når jeg ringer derud og de siger nej, så tør jeg dælme ikke slæbe det med, jeg gider ikke betale for overvægt. bamsen |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 04/09-2005 07:13
|
Hej Isaan, Det står i begge selskabers vejledning på nettet. De ekstra 10 kg gælder kun ved rejse med egne fly. Peter
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Healer