Se indlæg|
Fly
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 23/08-2010 09:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Hej Nu hvor SAS billetter er steget så voldtsom så er jeg i gang med at finde andre veje. Hvilket flyselskab skal jeg satse på Turkish Airways China airways Swiss Airways KLM Airways Jeg er har aldrig prøvet og mellem lande før i udlandet og er derfor også på jagt efter en lufthavn der er nemt og finde rundt i. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 23/08-2010 09:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
styx32 skrev: Hej Nu hvor SAS billetter er steget så voldtsom så er jeg i gang med at finde andre veje. Hvilket flyselskab skal jeg satse på Turkish Airways China airways Swiss Airways KLM Airways Jeg er har aldrig prøvet og mellem lande før i udlandet og er derfor også på jagt efter en lufthavn der er nemt og finde rundt i. Du skal ikke satse på nog le af de overnævne men slå koldt vand i blodet! der kommer tilbud igen!
Redigeret af Klovn d. 23/08-2010 09:16 |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 23/08-2010 09:23
|
Glemte lige og se at det selvølgelig er ugerne 26 - 32 - 2011 så spørgsmålet er om om der kommer billige billetter nu hvor det er i skolerne sommerferie. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 23/08-2010 09:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
styx32 skrev: Glemte lige og se at det selvølgelig er ugerne 26 - 32 - 2011 så spørgsmålet er om om der kommer billige billetter nu hvor det er i skolerne sommerferie. Hvilken lufthavn ønsker du at rejse fra? Du kan f.eks. spareer penge hvis du kan rejse fra Tyskland ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 23/08-2010 09:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
styx32 skrev: Hej Nu hvor SAS billetter er steget så voldtsom så er jeg i gang med at finde andre veje. Hvilket flyselskab skal jeg satse på Turkish Airways China airways Swiss Airways KLM Airways Jeg er har aldrig prøvet og mellem lande før i udlandet og er derfor også på jagt efter en lufthavn der er nemt og finde rundt i. Jeg rejser 6/9 denne gang med Turkish Airlines og det fejler ikke noget, det er nyere fly end SAS og Thai, og prisen er ok, denne gang 4699,00 og til Februar 5100,00.. mvh.Steen |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 23/08-2010 10:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Hej Styx De første par gange jeg var afsted var med Thai fra KBH, den ene gang med 2 store børn og det er jo let og hurtigt og betryggende at man kender de forskellige ting. Efterfølgende har jeg fløjet fra både Billund og Hamburg og det er gået helt problemfrit. Hamburg er en fin og overskuelig lufthavn, ingen problemer i det men jeg vil nok personligt prøve at undgå Charles de Gaulle igen. Dubai og Hong Kong, store og meget shutling men med hjælpsomt personale så hellerikke de store problemer der Flyselskaberne: Emirates, Catay Pacific, næste gang China Airlines og for mig er der ikke den store forskel, og indenrigs i Thailand Air Asia, Thai og Bangkok air heller ikke den store forskel. Dog har Bangkok air en lounge også for economy og både i Bangkok og i f.eks Koh Samui hvor lufthavnen er et helt kapitel for sig selv. Helt speciel. Så gør dig ikke de store bekymringer, bare spring ud i det og oplev noge nyt. |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 23/08-2010 11:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Rejste med KLM i April 2010 - BLL/AMS/BKK - Fine nye fly - dyrt...DKK 7500,00 - og Amsterdam er sgu en stor lufthavn. Og lige en detalje - man kan ikke medtage sprut købt i BKK lufthavn når der er mellemlanding ! |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 23/08-2010 13:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
styx32 skrev: Glemte lige og se at det selvølgelig er ugerne 26 - 32 - 2011 så spørgsmålet er om om der kommer billige billetter nu hvor det er i skolerne sommerferie. Hej styx 32 ! tjaa det bliver ikke nemt at få billige billetter i den periode,var jo selv heldig at købe billet i skolernes sommer ferie (6 uger) med SAS til 4675 kr, så man skal aldrig sige aldrig ! hvis du kan vente med at købe til sidst på året plejer Thai at komme med tilbud på somer-billetter, dog en uge før! altså uge 25. Hvis du ikke kan få fri der,er det nok svært at få direkte forbindelse for små penge ![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 23/08-2010 16:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Wien er nem finde rundt i kort transit tid hvis du tager 20,05 fra cph. så jeg ville søge efter Austrian Air har lige købt 27/1- 11 03/04-11 5.500 kr |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 23/08-2010 18:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
DKPete skrev: Og lige en detalje - man kan ikke medtage sprut købt i BKK lufthavn når der er mellemlanding ! Gælder det også ved mellemlanding i Istanbul ![]() |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 23/08-2010 21:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
thai airways plejer at have tilbud i staten af januar med afrejse til april
Come As You Are
|
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 24/08-2010 08:25
|
Jeg kan desværre ikke rejse i April da min kones søn skal til og gå i skole når han kommer til Danmark. Så jeg er bundet af de samme uger som alle andre forældre :-(((((( Jeg kan bare ikke helt beslutte mig for om jeg vil give de 9000 kr for en SAS billet i stedet for at mellemlande der kan gå så mange ting galt med baggage osv. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/08-2010 08:29
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad for en slags baggage i har med, men du aflevere da bare din kuffert i check in og så får du den i bkk.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 24/08-2010 09:07
|
Problemet er ofte at man når man rejser fra Aalborg ikke kan få sin bagge videre til det nye fly i KBH. så skal man hente kufferten på baggage båndet i indrigs og så fragte det videre til flyet i udenrigs. Det er ikke altid at flypersonalet vil lave en transfer af kufferten. Redigeret af styx32 d. 24/08-2010 09:14 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/08-2010 09:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hmmmmm det lyder sgu da olden nordisk, men ok jeg tager selv toget fra århus til lufthavnen i kastrup, det syntes jeg selv er lettere for mig. Men ellers vil jeg da foreslå dig austrian, dejlig let at skifte og ikke ret meget ventetid. Det eneste jeg ville brokke mig over, hvis man da kan det hæ hæ er at de taler tysk, men ok heldigvis oversætter de til engelsk. Men servicen syntes jeg bare er skide god, i hvert fald i forhold til sas, men ok det skal der heller ikke så meget til. Redigeret af sony d. 24/08-2010 09:47 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/08-2010 11:53
|
Når vi nu er i denne tråd, vil jeg gerne have lidt hjælp, da jeg ikke lige kan finde flyank. i BKK. Jeg søger en side li med den fra CPH med flyafgange/ankomster, men bare fra SU...... airport. SteenJ Redigeret af SteenJ d. 24/08-2010 11:54 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/08-2010 12:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Prøv at søg på google: "BKK airport arrival" Så får du bla. dette resultat: Arrivals: http://www.flight...ueryType=1 Departures: http://www.flight...ueryType=0 mvh |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/08-2010 12:22
|
rinpoche skrev: Prøv at søg på google: "BKK airport arrival" Så får du bla. dette resultat: Arrivals: http://www.flight...ueryType=1 Departures: http://www.flight...ueryType=0 mvh Tak, jeg prøver. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

le af de overnævne men slå koldt vand i blodet! der kommer tilbud igen!