Se indlæg|
Thaifarende
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 28/08-2010 07:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Denne weekend skal jeg finde min næste rejse til Thailand og lagde hårdt ud og fandt et godt tilbud fra 28 okt til 24 nov med Swiss til 4486 kr. Det mener jeg er et godt tilbud hvis Swiss er ok at flyve med. Nogen thaifarende som kan sige godt for Swiss eller? |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 28/08-2010 07:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Det er ganske udmærket vi har brugt det en enkelt gang, og så vidt jeg husker er der ikke så lang ventetid i Zurick ca 1 times tid. Da vi fløj med dem var det et fly der kaldes Jumbolino fra kbh, ganske udmærkede lædersæder, og fra Zurick var det en MD 11 jeg ved ikke om de bruger dettte fly mere, men der var intet at udsætte på deres service, flinke og venlige steward/stewardesser der behersker i hvert fald 4 sprog hver Tysk engelsk fransk og italiensk. Ha en rigtig god tur, er slet ikke misundelig (ironi kan forekomme ) |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 28/08-2010 07:52
|
Nejjjj selvfølgelig er du ikke misundelig...........haha, det bliver nok også jeres tur på et tidspunkt. Jeg har aldrig fløjet med Swiss før, men til den pris kan det jo ikke gå helt galt og det du skriver lyder jo helt ok, sååååå Tak, og god weekend. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 28/08-2010 08:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
bentmj skrev: Nejjjj selvfølgelig er du ikke misundelig...........haha, det bliver nok også jeres tur på et tidspunkt. Jeg har aldrig fløjet med Swiss før, men til den pris kan det jo ikke gå helt galt og det du skriver lyder jo helt ok, sååååå Tak, og god weekend. hvad er transit tiden / total rejse tid ?, lyder billigt, fortsat god tur. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 28/08-2010 09:06
|
Afrejse: KBH 20.00 - Zurich 21.45. Zurich 22.45 - Bangkok 14.35 Hjemrejse: Bangkok 23.45 - Zurich 06.10. Zurich 07.10 - KBH 09.00 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.