Se indlæg|
thai-dansk hva blir det?
|
|
| Kita |
Lagt på d. 28/08-2010 19:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej alle,... Jeg skal ha mit første barn med min fyr her om et halvt års tid.. det blir super NICE! det jeg undre mig over, hvad kalder man egentlig et thai-dansk baby? Det blir jo ikke mulat,eller blaasian.. findes der overhovedet et "kalde" navn for det.... nogen der ved?? er bare nys... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/08-2010 19:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det bliver vel et barn en dreng eller pige og stort tillykke med det.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/08-2010 20:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kaldes de noget udover dansk-thai ?? jeg har aldrig hørt det....men så må der da laves et navn men de er altid rigtig pæne synes jeg....det er et godt mix tillykke.
Redigeret af d. 28/08-2010 20:18 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/08-2010 20:31
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Kita skrev: Hej alle,... Jeg skal ha mit første barn med min fyr her om et halvt års tid.. det blir super NICE! det jeg undre mig over, hvad kalder man egentlig et thai-dansk baby? Det blir jo ikke mulat,eller blaasian.. findes der overhovedet et "kalde" navn for det.... nogen der ved?? er bare nys... ![]() Euro-asian eller på Thai: "luuk kreung". Min kone tiltaler ligefrem vor søn "luuk kreung". Hilsen, Robert |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/08-2010 20:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Skide dog være med det, bare barnet er sundt og rask. Der er nu en hvis charme ved at se børn der er lagt sammen mellem øst og vest. hilsen SteenJ ![]() |
|
|
|
| ghj |
Lagt på d. 28/08-2010 22:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
ja det kommer der nolge dejlige børn ud af, er selv FAR til en datter pån 14 mdr. og hun er sgu dejlig
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 28/08-2010 22:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Super lækker blanding ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det blir super NICE! 
men de er altid rigtig pæne synes jeg....det er et godt mix