Se indlæg
 Udskriv debat
Smartphones i Thailand
Tumut
Da vi skal til Thailand i november igen og både konen og jeg har anskaffet os en smartphone, så vil jeg høre hvad den bedste løsning er i thailand . Hvilket sim kort skal man købe og hvad for at man kan bruge sit net osv. pris

Håber der er nogler der kan hjælpe os.

Payanak
Brug f.eks. DTAC.
100 timer på nettet for få hundrede THB.
Er man heldig får man dobbelt op.

Endvidere findes der mange hotspots med WIFI...

Clunse
Jeg anvender AIS til min BlackBerry -der findes også 1-2-call sim kort, der kan bruges. Gå ind i en AIS eller Telewiz shop.

Tumut
nu siger du antal minutter for pris, jeg er mest nysgerrig i data, da det er en smartphone og gerne vil tjekke nettet osv.

Tumut
Findes der nogle kort eller selskaber, hvor man købe x antal minutter og x antal data for x antal baht
eller f. eks 1000 baht for fri data en mdr eller sådan noget

Tumut
fandt selv lidt her

http://iguide.tra...F_Aircards

Payanak
Jeg har selv en smartphone og surfer på nettet og downloader emails med store vedhæftninger uden problemer.
Der afregnes kun i tid og vist ikke i datamængde.

Tumut
Payanak skrev:
Jeg har selv en smartphone og surfer på nettet og downloader emails med store vedhæftninger uden problemer.
Der afregnes kun i tid og vist ikke i datamængde.

hvilket kort og selskab har du

Payanak
Jeg har DTAC (Happy).
Man tanker på kortet på normal vis, og så vil DTAC automatisk trække det aftalte beløb til internet engang om måneden.
Man kan løbende tjekke antal minutter man har tilbage, og kan selvfølgelig også tjekke hvor mange penge, der er tilbage på kortet.
Jeg bruger det når jeg er ude, hvorimod når jeg er hjemme eller på hotel eller andet, så bruger jeg WIFI.

Spring til debat: