Se indlæg|
"Genoplivning" af VoipD.
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/08-2010 17:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
I tidernes morgen havde vi her i huset 2 kontier hos VD, da jeg troede denne gang at det var nødvendigt for at bruge dem på hvert sin PC, men fandt ud af efter oprettelsen at man KUN behøvede 1 konto(vel og mærke hvis man ikke skulle begge bruge forbindelsen samtidigt) men programet skulle downloades til begge PCer. Nå, men efterhånden var det kun fruen som brugte VD til at ringe til Thailand og så kunne jeg ikke huske ID og Password til det andet konto. Pyt være med det. I forgårs synes jeg at det var på tid at ryde op i min "mail box" og gud hjælp mig om jeg ikke fandt ID/password . Så prøvede jeg at se om kontoen var stadigt "aktiv", og jo det var den, samt at det var 8€77 tilbage på den, men (selvfølgeligt) ingen Fri dage . Nu skal jeg lige fortælle at kontoen har ligget i "dvale" i over 1½ år (sidste opkald 14-11-2008 , og den fungerer stadigt (har lige prøvet). Så derfor min forbavselse over at kontoen ikke var blevet lukket for længst og evt. "restbeløb" indraget, som mange udbyder ville have gjorde.Moralen= endnu en god argument til at vælge VOIPD... . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 30/08-2010 17:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
HEJ LUNG JEG BRUGTE OGSÅ VD FØR, MEN ER GÅET OVER TIL [url]VOIPZOOM.COM[/url], DET ER BILLIGERE OG DER ER IKKE NOGET DER HEDDER "FRI" DAGE, 2,50€ PR. MÅNED, TALER PC TIL MOBIL, CA EN TIME HVER DAG... Redigeret af Eigil d. 30/08-2010 17:48 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/12-2010 01:34
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa er der nogle der ligesom mig og andre der bruger voip discount, har problemmer med vd Man kan simpelhen ringe og flere gange uden at få forbindelse. Så skriver den at jeg har afbrudt samtalen eller også ringer den slet ikke op, eller det kun er den man ringer op der kan høre mig. Syntes godt nok den har været elendig herpå det sidste. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. Så prøvede jeg at se om kontoen var stadigt "aktiv", og jo det var den, samt at det var 8€77 tilbage på den, men (selvfølgeligt) ingen Fri dage
.
, og den fungerer stadigt (har lige prøvet). Så derfor min forbavselse over at kontoen ikke var blevet lukket for længst og evt. "restbeløb" indraget, som mange udbyder ville have gjorde.