Se indlæg
 Udskriv debat
fly skifte
styx32
Hej

Jeg går og overvejer følgende fly

Prisen er 4700 kr pr billet fundet via momondo.

Dog bekymre det mig lidt at der kun er 1 time skift på hjemturen da jeg har hørt at indrigsfly og udenrigsfly er i stik modsatte ende af lufthavnen og Amsterdam er hvis rimelig stor.

Kan man nå og skifte ????

København
Danmark Amsterdam
Holland 08:15 09:40 SK2551 SAS
Amsterdam
Holland Bangkok Suvarnabhumi International Apt
Thailand 14:45 06:40
26 jun CI66 China Airlines
Flyvetid: 17t 25 min.

Flyt afrejse med: dage

Hjemrejse - Søndag den 17. juli 2011

Fra Til Hjemrejse Ankomst Fly Flyselskab
Bangkok Suvarnabhumi International Apt
Thailand Amsterdam
Holland 02:25 09:10 CI65 China Airlines
Amsterdam
Holland København
Danmark 10:20 11:45 SK552 SAS

Saendaeng
Du kan sagtens nå at skifte. Kan dog blive svært hvis dit fly er forsinket. Men så vil du blive sat på næste afgang.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
huratho
Hej
Også min mening, du kan godt nå det, men der er ingen øl-pause undervejs.
God tur.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

aksmoe
Det kan godt lade sig gøre, det er ikke sikkert de når at omlade bagagen, har prøvet at vente et par dage på at få vasketøjet hjem Smile
Cool

natty
Jeg ville være mere bekymret for udturen, sidde og vente fem timer i Amsterdam er da dræbende. kan du ikke finde en afgang med ikke så lang ventetid. ?

bangkoknielsen
Lad det ikke blive ved overvejelserne Styx32 - China Airlines er et godt selskab og priserne er til at have med at gøre...
Du kan sagtens nå det i Amsterdam og selvom lufthavnen er stor, så er der masser af flinkt personale der gerne hjælper en på vej...
Har taget turen flere gange (Bangkok-Amsterdam-Billund el. Aalborg t/r) og har aldrig haft problemer - glæder mig allerede til en tur i oktober måned...

bangkoknielsen
Glemte lige: Hvorfor ikke kontakte China Airlines danske kontor og forhør om priser - måske er der ekstra penge at spare og ligeledes en bedre rejseplanlægning...
China Airlines 33 32 14 99 - håber dette nummer stadig er gældende, da jeg naturligvis nu benytter kontoret i Bangkok...

Lung Yao
styx32 skrev:
Hej
Dog bekymre det mig lidt at der kun er 1 time skift på hjemturen da jeg har hørt at indrigsfly og udenrigsfly er i stik modsatte ende af lufthavnen og Amsterdam er hvis rimelig stor.
Kan man nå og skifte ????

Hmmmmmm , både ruten BKK - AMS med China Airlines og AMS - CPH med SAS er UDENRIGSFLYVNINGER.Violin
Så mon ikke at du ville nå fly skiftet, medmindre som andre har påpeget at China Airlines er 1-2 timer forsinket fra BKK af.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Jake
Så længe flyet bookes sammen er det intet problem mht tiden og evt. en senere afgang. Problemet opstår hvis du køber 2 forskellige billetter og kun har 1 time ml connecting flights.... så dækker forsikringen heller ikke, da tiden er for kort

Spring til debat: