Se indlæg|
fly skifte
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 31/08-2010 07:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Hej Jeg går og overvejer følgende fly Prisen er 4700 kr pr billet fundet via momondo. Dog bekymre det mig lidt at der kun er 1 time skift på hjemturen da jeg har hørt at indrigsfly og udenrigsfly er i stik modsatte ende af lufthavnen og Amsterdam er hvis rimelig stor. Kan man nå og skifte ???? København Danmark Amsterdam Holland 08:15 09:40 SK2551 SAS Amsterdam Holland Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand 14:45 06:40 26 jun CI66 China Airlines Flyvetid: 17t 25 min. Flyt afrejse med: dage Hjemrejse - Søndag den 17. juli 2011 Fra Til Hjemrejse Ankomst Fly Flyselskab Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand Amsterdam Holland 02:25 09:10 CI65 China Airlines Amsterdam Holland København Danmark 10:20 11:45 SK552 SAS |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 31/08-2010 07:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Du kan sagtens nå at skifte. Kan dog blive svært hvis dit fly er forsinket. Men så vil du blive sat på næste afgang.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 31/08-2010 07:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Også min mening, du kan godt nå det, men der er ingen øl-pause undervejs. God tur. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| aksmoe |
Lagt på d. 31/08-2010 08:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Det kan godt lade sig gøre, det er ikke sikkert de når at omlade bagagen, har prøvet at vente et par dage på at få vasketøjet hjem
![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 31/08-2010 08:43
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg ville være mere bekymret for udturen, sidde og vente fem timer i Amsterdam er da dræbende. kan du ikke finde en afgang med ikke så lang ventetid. ? |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 31/08-2010 09:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Lad det ikke blive ved overvejelserne Styx32 - China Airlines er et godt selskab og priserne er til at have med at gøre... Du kan sagtens nå det i Amsterdam og selvom lufthavnen er stor, så er der masser af flinkt personale der gerne hjælper en på vej... Har taget turen flere gange (Bangkok-Amsterdam-Billund el. Aalborg t/r) og har aldrig haft problemer - glæder mig allerede til en tur i oktober måned... |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 31/08-2010 09:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Glemte lige: Hvorfor ikke kontakte China Airlines danske kontor og forhør om priser - måske er der ekstra penge at spare og ligeledes en bedre rejseplanlægning... China Airlines 33 32 14 99 - håber dette nummer stadig er gældende, da jeg naturligvis nu benytter kontoret i Bangkok... |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 31/08-2010 12:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
styx32 skrev: Hej Dog bekymre det mig lidt at der kun er 1 time skift på hjemturen da jeg har hørt at indrigsfly og udenrigsfly er i stik modsatte ende af lufthavnen og Amsterdam er hvis rimelig stor. Kan man nå og skifte ???? , både ruten BKK - AMS med China Airlines og AMS - CPH med SAS er UDENRIGSFLYVNINGER.![]() Så mon ikke at du ville nå fly skiftet, medmindre som andre har påpeget at China Airlines er 1-2 timer forsinket fra BKK af. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 31/08-2010 12:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Så længe flyet bookes sammen er det intet problem mht tiden og evt. en senere afgang. Problemet opstår hvis du køber 2 forskellige billetter og kun har 1 time ml connecting flights.... så dækker forsikringen heller ikke, da tiden er for kort |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, både ruten BKK - AMS med China Airlines og AMS - CPH med SAS er UDENRIGSFLYVNINGER.