Se indlæg|
Thai-undervisning i Bangkok og Pattaya
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 31/08-2010 20:44
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Vi er så småt ved at forberede Thai-undervisning for danskere i Bangkok og i Pattaya. Tanken er, at undervisningen i Bangkok skal ske en gang om ugen i 2 x 45 minutter. Derpå er der 30 minutters dialog med dansk ordstyrer omkring thailandske forhold, herunder juridiske detataljer lige fra kultur til visumforhold og lignende. Undervisningen i Bangkok vil ske i Coco House ved siden af Phaya Thai SkyTrain og Phaya Thai Airport link. Undervisningen er for begyndere og ses som en grundlægggende indføring i Thai. Hvis der er interesserede, så skriver gerne til og oplys bedste tidspunkt og dag, men som udgangspunkt bør det ske på en hverdag. Undervisningen afslutter med et kortere thailandsk fællesmåltid i Coco House eller i den private soi, men eventuelle øl er dog på egen regning. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/08-2010 21:06
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Robert Det lyder godt. Hvilket sprog undervises der på, og hvad er prisen? Redigeret af John d. 31/08-2010 21:08 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 01/09-2010 10:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Hej Robert! - Vil lige som John også gerne have nærmere at vide - tidspunkter og pris! - Har måske flere danskere der er interesserede! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/09-2010 15:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Er det Dansk Thai vil jeg da også gerne høre om det i Pattaya ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/09-2010 17:51
|
Priserne afhænger desværre lidt af det tidspunkt, som foretrækkes. Det er irrelevant med et kusus, der kører på et tidspunkt, som folk alligevel ikke gider. Det, som jeg fisker efter, er, om det er ok i dagtimerne på hverdage, eller om det i værre fald er ok med aftentimerne på hverdage. Det gælder både for Pattaya og Bangkok. Det er downtown i Bangkok ved en SkyTrain og i Pattaya bliver det også centralt. Men kan I ikke give et hint om, hvad I foretrækker? Det er klart, at brugere på DTW får rabat, især hvis vi får hjælp til at finde det bedste tidspunkt. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| rogne |
Lagt på d. 01/09-2010 18:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Det lyder spændende rejser medio sep skal være i Jomtin området i min 8 mdr så det hørernjeg gerne mere om Rogne |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 01/09-2010 20:18
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Robert Kronberg skrev: Vi er så småt ved at forberede Thai-undervisning for danskere i Bangkok og i Pattaya. Tanken er, at undervisningen i Bangkok skal ske en gang om ugen i 2 x 45 minutter. Derpå er der 30 minutters dialog med dansk ordstyrer omkring thailandske forhold, herunder juridiske detataljer lige fra kultur til visumforhold og lignende. Undervisningen i Bangkok vil ske i Coco House ved siden af Phaya Thai SkyTrain og Phaya Thai Airport link. Undervisningen er for begyndere og ses som en grundlægggende indføring i Thai. Hvis der er interesserede, så skriver gerne til og oplys bedste tidspunkt og dag, men som udgangspunkt bør det ske på en hverdag. Undervisningen afslutter med et kortere thailandsk fællesmåltid i Coco House eller i den private soi, men eventuelle øl er dog på egen regning. Hilsen, Robert Hej Robert Næ det er ikke nemt, men du må da have gjort dig nogle tanker om prisen. I dit indlæg ser det ud som om det er gratis, men at man selv skal betale eventuelle øl!! Du vil gerne have hint, det gælder begge veje, så kom nu med nogle priser. Du kan jo bare oplyse priserne for dag undervisning og aften undervisning og weekend priser Hvor mange % giver du i rabat til DTW medlemmer? john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| mcpdk |
Lagt på d. 02/09-2010 20:18
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Ja, gerne en pris på dagundervisning.... samt rabat %%%%
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/09-2010 20:59
|
Jeg ændrer nu fokus i tråden til Bangkok, eftersom der er forskel på disse to steder, samt konceptet, så nu taler vi KUN Bangkok, altså en ting ad gangen: Onsdag og fredag i Bangkok 15.00-17.20. 2 x 45 min. undervisning i Thai + 30 min dialog om Thailand med en dansker om thailandske forhold. Betaling en måned forud og mindst tre deltagere. 4.000 baht per måned 25 % rabat til medlemmer af DTW, der også er medlemmer af: http://www.facebo...636?v=wall (like) Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| mcpdk |
Lagt på d. 03/09-2010 20:35
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Robert... jeg syntes 2*45 min er lige lovligt lidt, ville det være muligt med 3*45 min. mandag, onsdag, og fredag...? tror måske at det er bedre om formiddagen, dels er indlæringsevnen meget bedre, samt så skal man ikke lige et afbræk midt på eftermiddage...???? Er det thai -> dansk undervisning...? eller er det også omvendt...? ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/09-2010 20:56
|
mcpdk skrev: Robert... jeg syntes 2*45 min er lige lovligt lidt, ville det være muligt med 3*45 min. mandag, onsdag, og fredag...? tror måske at det er bedre om formiddagen, dels er indlæringsevnen meget bedre, samt så skal man ikke lige et afbræk midt på eftermiddage...???? Er det thai -> dansk undervisning...? eller er det også omvendt...? Det er thai-undervisning, men tre timer er altså lang tid! Men hvis der er stemning for formiddagsundervisning og i længere tid, så er det intet problem. Det er jer, som bestemmer. Måske vi kan sige 2 x 60 min og så blot en afrunding på 15 min om thailandske forhold, og fx med start kl. 10.00 eller 11.00 i Bangkok? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Er det Dansk Thai vil jeg da også gerne høre om det i Pattaya 

Rogne