Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa alle sammen derude..
Jeg søger efter nogle thailandske forfattere,skønlitteratur,romaner,noveller eller digte,jeg vil gerne lære lidt mere om de thailandske forfattere.Faktisk kender jeg ikke nogen
Kender i nogen?
Prøv engang at tage et kig på følgende link og vælg thai nede i søgefeltet. Du kan læse en lille, meget lille, beskrivelse ved de fleste af bøgerne og måske at den vej komme lidt nærmere på det du har lyst til at læse om.
http://bibliotek.dk
Søgemaskinen finder 2647 thailandske bøger frem. Man kan i øvrigt godt se at de danske biblioteker ikke lige er så stærke i thailanske tegn :-)
Redigeret af Webmaster d. 08/09-2005 01:39
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Næste gang, du kommer forbi Bangkok, vil jeg anbefale, at du bruge 30 min i en god boghandel. Der er et hav af billige bøger af Thaiere, skrevet på engelsk, eller oversat dertil.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."