Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Beer Lao
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 05/09-2010 13:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Er man nyder af Beer Lao, er her en oversigt hvor stadset kan købes: http://www.beerla...laces.html Rygter siger at det er Carlsberg der står bag, nogen der ved det? Doc G. PS: Fortalte konen sidste år at jeg godt ku´ li´Beer Lao. Hun blev stiktosset, troede jeg sagde "Mia Lao"! ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/09-2010 13:41
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Gokinok skrev: Er man nyder af Beer Lao, er her en oversigt hvor stadset kan købes: http://www.beerla...laces.html Rygter siger at det er Carlsberg der står bag, nogen der ved det? Doc G. PS: Fortalte konen sidste år at jeg godt ku´ li´Beer Lao. Hun blev stiktosset, troede jeg sagde "Mia Lao"! ![]() Korrekt - Carlsberg købte 50 % (eller omkring 50%) af de laotiske myndigheder for et par år siden i endnu et fejlslagent forsøg på at få Carlsberg tilbage i Thailand, så nu hænger Carlsbergs logo side om side med Beerlao i gaderne. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 05/09-2010 13:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Det er ikke Carlsberg der laver den hvis man kigger på wiki. Men der kan jo være fejl i deres info. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/09-2010 14:42
|
http://www.beerla.../about.php "In 2005 there was another change in ownership with the Lao government holding a 50% stake and Carlsberg Breweries also holding a 50% share." Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 05/09-2010 16:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jo Jo, Beer Lao bliver lavet med Dansk teknologi , det ved jeg bare, og det er en super Pilsner
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/09-2010 17:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
skøn skøn øl, drikker den altid i Laos, og har set den flere steder i Thailand end på linket, gid man kunne få den i Danmark også. Og med hensyn til wiki, endnu engang bevis på at man ikke bare skal tro på hvad der står der. Den er tit forældet og indlæg der er tit skrevet udfra egen agenda og synspunkt. Objektiv er siden ihvertfald ikke altid. Men det er jo en anden sag, kan bare ikke holde ud når mange understreger deres synspunkt med et overbevisende link til wiki...fordi så er det jo sandt. Det er det tit og ofte ikke. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/09-2010 17:20
|
kanut skrev: Jo Jo, Beer Lao bliver lavet med Dansk teknologi , det ved jeg bare, og det er en super Pilsner Beerlao garanterer på deres hjemmeside, at man ikke kan få tømmermænd af deres øl. En lidt anderledes reklame... Det gør Carlsberg vel næppe. Beer Chang skal man derimod passe på med, lærte jeg, da jeg lige var flyttet herud. Her kan de nærmest garantere, at man får tømmermænd af den anden verden... Hilsen, Robert |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 05/09-2010 17:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Kære Robert, hvor har du set det, om garanti mod tømmermænd fra Beer Lao - vil straks kontakte en advokat med krav om erstatning!![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/09-2010 17:46
|
bangkoknielsen skrev: Kære Robert, hvor har du set det, om garanti mod tømmermænd fra Beer Lao - vil straks kontakte en advokat med krav om erstatning! ![]() På selveste forsiden... "No More Hangover Besides fine ingredients used, every step of production process have standard for quality control in order to monitor the quality at different stages. Beerlao guarantees that you won’t have to suffer from hangover next morning." [url]www.beerlao.co.th[/url] En noget utraditionel reklame, men måske DTW skal holde en Beerlao-drikkekonkurrence, og vindere bliver de/den med tømmermænd... Hilsen, Robert |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/09-2010 17:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Beer Lao smager rigtigt godt, men om man får tømmermænd af den, skal jeg være usagt, da jeg ikke har prøvet at drikke mig fuld i denne øl. Derimod har jeg drukket mig fuld i San Miguel, og her får jeg ikke tømmermænd. Så jeg er tilbøjelig til at tro på Beer Lao. |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 05/09-2010 18:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Rigtig god øl
|
|
|
|
| per p |
Lagt på d. 05/09-2010 18:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
Livet er sgu for kort til lorte øl, hvis i har mulighed for at drikke noget øl fra små bryggeriger det giver mere smag for pengene. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/09-2010 20:27
|
per p skrev: Livet er sgu for kort til lorte øl, hvis i har mulighed for at drikke noget øl fra små bryggeriger det giver mere smag for pengene. Det kan du da have ret i. men hvor mange microbryggerier er der lige i Sydøstasien?, jeg er ihvertfald ikke stødt på nogen. Iøvrigt er Beer Lao ikke nogen lorteøl, som ordinær Tuborg, Dansk Pils, Carlsberg eller Heineken, men absolut en af de bedre metervare. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/09-2010 21:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Thailand og især Bangkok har adskillige microbryggerier. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/09-2010 21:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Beer Lao er en god smager helt fint. de laver også Carlsberg, som også skulle smage købte 6 stk de 5 står stadig i Laos føj for satan, de smager ikke godt![]() |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 05/09-2010 22:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
natty skrev: skøn skøn øl, drikker den altid i Laos, og har set den flere steder i Thailand end på linket, gid man kunne få den i Danmark også. Og med hensyn til wiki, endnu engang bevis på at man ikke bare skal tro på hvad der står der. Den er tit forældet og indlæg der er tit skrevet udfra egen agenda og synspunkt. Objektiv er siden ihvertfald ikke altid. Men det er jo en anden sag, kan bare ikke holde ud når mange understreger deres synspunkt med et overbevisende link til wiki...fordi så er det jo sandt. Det er det tit og ofte ikke. Nu skrev jeg jo også det det ikke var sikkert deres info passede. Men jeg startede med at kigge på Carlsbergs egen hjemmeside og der kunne jeg ikke finde noget info om det. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 05/09-2010 23:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
natty skrev: skøn skøn øl, drikker den altid i Laos, og har set den flere steder i Thailand end på linket, gid man kunne få den i Danmark også. Og med hensyn til wiki, endnu engang bevis på at man ikke bare skal tro på hvad der står der. Den er tit forældet og indlæg der er tit skrevet udfra egen agenda og synspunkt. Objektiv er siden ihvertfald ikke altid. Men det er jo en anden sag, kan bare ikke holde ud når mange understreger deres synspunkt med et overbevisende link til wiki...fordi så er det jo sandt. Det er det tit og ofte ikke. Skal man så hellere ikke tro, på dette her på Wiki ?? ![]() See also : Natty : Well-known Danish writer on Dansk-Thai Website, Especially known for his stupid and funny remarks. Naty : Nattie Neidhart, a professional wrestler Link... http://en.wikiped...y#See_also [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 05/09-2010 23:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Funnyboy skrev: natty skrev: skøn skøn øl, drikker den altid i Laos, og har set den flere steder i Thailand end på linket, gid man kunne få den i Danmark også. Og med hensyn til wiki, endnu engang bevis på at man ikke bare skal tro på hvad der står der. Den er tit forældet og indlæg der er tit skrevet udfra egen agenda og synspunkt. Objektiv er siden ihvertfald ikke altid. Men det er jo en anden sag, kan bare ikke holde ud når mange understreger deres synspunkt med et overbevisende link til wiki...fordi så er det jo sandt. Det er det tit og ofte ikke. Nu skrev jeg jo også det det ikke var sikkert deres info passede. Men jeg startede med at kigge på Carlsbergs egen hjemmeside og der kunne jeg ikke finde noget info om det. Her er det min ven. http://www.carlsb.../Laos.aspx Michael B Kristensen
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/09-2010 23:35
|
sabai sabai skrev: natty skrev: skøn skøn øl, drikker den altid i Laos, og har set den flere steder i Thailand end på linket, gid man kunne få den i Danmark også. Og med hensyn til wiki, endnu engang bevis på at man ikke bare skal tro på hvad der står der. Den er tit forældet og indlæg der er tit skrevet udfra egen agenda og synspunkt. Objektiv er siden ihvertfald ikke altid. Men det er jo en anden sag, kan bare ikke holde ud når mange understreger deres synspunkt med et overbevisende link til wiki...fordi så er det jo sandt. Det er det tit og ofte ikke. Skal man så hellere ikke tro, på dette her på Wiki ?? ![]() See also : Natty : Well-known Danish writer on Dansk-Thai Website, Especially known for his stupid and funny remarks. Naty : Nattie Neidhart, a professional wrestler Link... http://en.wikiped...y#See_also Oh my god og oh my buddha x 5. Sabai jeg ruller mig på gulvet af grin og har ondt i maven, også af grin. 5555 jeg kan ikke stoppe. hjælp mig men jeg er forfærdeligt beæret ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/09-2010 07:43
|
Jeg kommer tit i Laos, hvilket er tråden irrelvant, men jeg drikker således Beerlao ganske ofte, og jeg synes, at det er en ganske glimrende øl - hvorfor skulle Carlsberg dog købe 50 % af et bryggeri og lade det producere dårlig øl? I øvrigt laver de nogle flotte plakater, som hænger i mange laotiske hjem. Bemærk, at det staves Beerlao og ikke Beer Lao - jeg kan se, at I alle sammen skriver Beer Lao ![]() Hilsen, Robert |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, det ved jeg bare, og det er en super Pilsner