Se indlæg
 Udskriv debat
Thaifest i København 10 SEPTEMBER
jesperfrb
Hej til jer alle!!Grin

IMORGEN DEN 10 SEPTEMBER ER DER THAIFEST/KONCERT I KØBENHAVN
DET FOREGÅR I MEDBORGERHUSET VED ENGHAVEPLADSPfftPfft

VILLE LIGE GØRE OPMÆRKSOM PÅ DETSmileSmile

GOD FEST TIL DEM DER MØDER OPWink
Redigeret af jesperfrb d. 09/09-2005 17:55

K K
som synger 4-5 sange og gå ned igen... totalt skod

christian-s
Kunne man en anden gang få sådanne rygter i god tid? Nå, nu havde koncerten åbentbart været "totalt skod" denne gang, men sidst jeg var der var det alle tiders.

Hvorfor har vi egentligt i stor-københavn ikke mere struktur omkring disse arrangementer (koncerter, foredrag osv.) - er der slet ikke grobund for en egentlig dansk-thai forening som de har i Jylland?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

K K
men du skulle være glad for det koster 100kr i kbh og 150 kr her i århus..Pfft

CHINGCHOK
Hejsa,

Festen/Koncerten var efter min mening rigtig god. At K K syntes noget andet er da OK men hans indlæg er altså allerede lagt på dagen FØR koncerten så....

rolan
der har været snak om det før men det er hvis ikke blevet til noget prøv og søg på thai foening her på siden ellers er jeg sikker på webmaster kan gi adressen til debattenGrin
men gå du bare i gang cristian jeg skal nok komme og sige hej
ellers kunne vi jo selv lave en stor thai festGrin

christian-s
Jeg er allerede næstformand i en forening samt bestyrelsesmedlem i to andre så jeg har min tallkerken fuld. Men jeg ville meget gerne støtte op om et sådan initiativ.

falang yao
christian-s skrev:
Kunne man en anden gang få sådanne rygter i god tid? Nå, nu havde koncerten åbentbart været "totalt skod" denne gang, men sidst jeg var der var det alle tiders.
Hvorfor har vi egentligt i stor-københavn ikke mere struktur omkring disse arrangementer (koncerter, foredrag osv.) - er der slet ikke grobund for en egentlig dansk-thai forening som de har i Jylland?

Hej Christian,

Det vil være fint hvis "vi" kunne få noget styring på hvad der sker, hvor og hvornår.
Det havde været frustrerende at få noget info, nogle få dage før arrangementet skal afholdes. Selveste Stenløse Templet har "præsteret" at meddele om en velgørendshedfest hvor de var som medarrangører, 4 dage før den skulle afholdes. De føles som om nogle holder kortene tæt til kroppen , for at i sidste øjeblik vise "jokeren" frem. Jeg har prøvet at fortælle i diverse forretninger i hovedstadsomrødet om, at der var en mulighed igennem D-T-W at promoverer diverse arrangementer, men det har været som at tale til en dør.
P.t. er der rygter om den årlig tilbagevendende begivendhed som Martin fra Sverige efterlyste info om for et stykke tid siden, nemlig PIGEFODBOLD turnering skulle afholdes primo Oktober (mæske 8-10-05), men jeg har ikke kunnet få ordenligt besked.

Lad os håbe at der snart kommer noget info om det.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Hejsa Christian
Ja det kunne være dejligt med en forening/klub i kbh
selv om jeg DESVÆRRE ikke bor i kbh
Men det er meget svært at få op og stå.
Du kan se bare her på D:T:W
hvordan folk skændes hvordan tror du ikke det ville gå i såden en forrning GrinGrinGrin
bamsen

Robert Kronberg
Hej,

Mig bekendt var der/er der en Thai-dansk forening i København, og det var blandet andet den, som har være med til at få Stenløse Templet. Men den gik vist delvist til i Thai-fnidder og slåskampe???

Så vit jeg ved, er der faktisk to slags thai-forninger i Danmark, som ofte bliver blandet sammen. Den ene er mest for danske par, som har boet herude, og den anden mest for Thaiere og Thai-danske par.

Disse to slags foreninger er meget forskellige. Det samme ser vi herude, at der er meget forskelle ønsker fra udstationerede par og fra Thai-danske par.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
christian-s
Bamsen: "Du kan se bare her på D:T:W hvordan folk skændes hvordan tror du ikke det ville gå i såden en forrning"

Jeg tror at møde hinanden face-2-face vil reducere sådan "fnidder" (du kalder det skænderi). Min opfattelse er at det netop typisk syldes misforståelser (hvornår tar' man en opmelding bogstaveligt, hvad betyder det han lavede en smiley efter den sætning osv.)

Robert, jeg havde tænkt primært på "mest for Thaiere og Thai-danske par" mend både med aktiviteter fokuseret på "thai i Danmark" og "dansker i Thailand". Hvis en gruppe her fra siden stod sammen og med krafter udefra så kunne denne webside endda fungere som foreningens talerør og primære kommunikationsmiddel.

Spring til debat: