Se indlæg
 Udskriv debat
Uhørt lavpris til Asien
thaikurt1
Hvis man vil skrifte flyv flere gang og har tid er det en billig måde at flyve til Asien.

Air Asia flyver fra London til Malaysia til usædvanligt lave priser.
Danskere kan stige på i London-lufthavnen Stansted, hvortil både Ryanair og EasyJet flyver.

En ny lavprisrute fra London til Kuala Lumpur i Malaysia sænker prisen for at flyve fra Europa til Asien til et uhørt lavt niveau. En enkeltbillet med det malaysiske lavprisselskab AirAsia kan købes for helt ned til 1.200 kroner, og der er mange enkeltrejser
til salg for mellem 1.500 og 2000 kr

Flyvebillet fra Kuala Lumpur - Bangkok fra 288,8 DKK -356,31 DKK for en enkeltbillet.

[url]
http://rejser.gui...en_1832027 [/url]
Redigeret af thaikurt1 d. 14/09-2010 07:36
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Peder1968
Noget siger mig, hvor længere rejsetid hvor billigere er det....
Men hvor mange dage skal man bruge på at rejse til Bangkok? 2 dage eller mere?

Det koster også penge at komme til London Wink

tuktuk
plus at det kommer til at tage 4 dage at blive rettet ud efter at have siddet i en sardindåse i 20 timer, Airasia er jo ikke ligefrem kendt for at have meget benplads...

Så hellere Swiss air eller Austrian eller China Air eller Emirates eller lufthansa, mulighederne er mange !!!
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
Nirvana
Ja man skal vel være Flyentusiast for at bruge 2 dage for at flyve til Bangkok
Come As You Are

Peder1968
tuktuk skrev:
plus at det kommer til at tage 4 dage at blive rettet ud efter at have siddet i en sardindåse i 20 timer, Airasia er jo ikke ligefrem kendt for at have meget benplads...

Så hellere Swiss air eller Austrian eller China Air eller Emirates eller lufthansa, mulighederne er mange !!!

Skifte fly en gang er vel okay........
Personligt ved jeg hvordan jeg har det efter en meget lang rejse. Jeg skal bruge flere dage på at blive normal igen.
Derfor er jeg villig til at give et par tusinde kr. mere for hurtigt at blive normal igen Grin

dutling68
ja gi et par tuser mere for rejsen men ramaskrig hvis man mister 30 kr på atmen Shock
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Payanak
Jeg har selv prøvet turen med AirAsiaX.
Først fra Bkk til KL med AirAsia.
Derefter fra KL til London med AirAsiaX.
Så fra London til KBH med Easyjet.
Og samme tur tilbage igen Frown

Lang tur men billigt, og jeg fik genset KL da jeg havde valgt at overnatte der.

Dutling68 du har ret Grin

thaikurt1
Det tager det kun 12 time fra lufthavnen Stansted- Kuala Lumpur
og måske en time København -London
Kuala Lumpur - Bangkok 55 min

Jeg bo i thailand og ville kunne spare penge da det er dyre at købe en flyvebillet til Danmark her..
Redigeret af thaikurt1 d. 14/09-2010 08:40
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Big-Viking
Ja, billigt er det. Men kunne aldrig drømme om at sætte mine ben i en AirAsia maskine, Udenrigs eller indenrigs i Thailand. Jeg har en eller anden intention ang. lavprisselskaber og sikkerhed. Talt af en som hader at flyve..
Redigeret af Big-Viking d. 14/09-2010 09:24

moerk5002
Thaikurt1 skrev:

Jeg bo i thailand og ville kunne spare penge da det er dyre at købe en flyvebillet til Danmark her..

Vil lige rette og sige det tager 2 timer og 10 min at flyve mellem Kuala Lumpur og London.....!! Hvor du får de 55 min fra ved jeg ikke. Det var måske i Concordens tid, hvis den havde fløjet den rute :-)

Big-Viking
2t 10min fra KL til London. Ja så kunne det jo være man skulle.. Lavpris eller ej... Grin

moerk5002
moerk5002 skrev:
Thaikurt1 skrev:

Vil lige rette og sige det tager 2 timer og 10 min at flyve mellem Kuala Lumpur og London.....!! Hvor du får de 55 min fra ved jeg ikke. Det var måske i Concordens tid, hvis den havde fløjet den rute :-)

Det er selvfølgelig ikke london men Bangkok, undskyld.......! Der tror jeg ikke engang Concorden kunne være med!!!!

b_j3ns3n
Jeg synes det lød som alle tiders ide kurt.. jeg tager gerne 2 dage i flyveren vis jeg kan spare 5-6.000 kr.. vi er altid flere der flyver så derfor ville rabatten altid være endnu større..
men fordi vi spare på billetten behøver vi ikke brokke os over atm gebyr.. (meget fint observeret Dutling) Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

jens
De priser gælder jo kun i lavsæsonen, og der kan jo f.eks. her i september og oktober flyve med emirates for 448 euro fra Hamborg med ca 4 timer hver vej i Dubai(incl 30kg bagáge), det ser godtnok ud til at der er ved at være udsolg til den pris med kort ventetid på udrejsen så der er knap 10 timer men man kan så nøjes med knap 3 timer hjemad.
Og fra 1 oktober er det A380eren der kommer på EK384/385 der mellem dubai-BKK med de ca 4 timers ventetid i Dubai.
Så det skal godtnok være næsten gratis med AirasiaX fra London hvis det skal kunne betale sig, der ryger jo nok mindst 2000kr til flybilleter til London og og KL-BKK plus bagage og mad og drikkevarer.
En billet f.eks 21 sep-15 oktober koster 513 Pund hvilket alene er langt mere end de 448 euro.
Så god fornøjelse til dem der vælger AirasiaX.

rinpoche
Hvis man bor i LHR og skal til KL er der sikkert penge at spare.

Hvis man bor i DK og skal have fly udover STN-KL-STN såvel fra CPH-STN-CPH som KL-BKK-KL, må kun medbringe 15 kilo bagage, skal selv betale for fortæring, kan ikke checke bagagen hele vejen igennem.
Og kommer man for sent til en afgang såeh .....

Host.... God fornøjelse.

kiml
Big Viking. Air Asia har en af de nyeste fly flåder i Asien, har brugt dem mange gang, så du har ikke noget at være bange for, ud over at du ikke vil spare et par tusindeTil hest

Big-Viking
kiml skrev:
Big Viking. Air Asia har en af de nyeste fly flåder i Asien, har brugt dem mange gang, så du har ikke noget at være bange for, ud over at du ikke vil spare et par tusindeTil hest

Svært at overbevise en der tror hans sidste time er kommet hver gang han skal ud at flyve..

burana
Tjaa Big-Viking den maskine som Air Asia (Airbus 321)flyver med på ruten Bangkok - Phuket bliver 2 år den 23 sep. så noget gammelt skrammel er det ikke de flyver med, men du har helt ret flyskræk er noget fanden har skabt på en regnvejsdag, især når man elsker LOSGrin

sank
Smile Air Asia er god og billige ? men pas lige på jeg mener at de gange vi har fløjetmed dem har det været envejs billeter ? og så lige det med bagagen når man skal have gamle ole med til et ½ år Crying

sonaz40
Mere end en omstigning er umenneskelig og 2 dage undervejs er rent selvmord lige meget hvor billigt det end er...så hellere betale kr 500 mere.

Spring til debat: