Se indlæg|
Global Translator
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 14/09-2010 22:59
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg sad lige og gloede lidt i den seneste reklame fra Bilka og faldt over en Global Translator, hvor blandt andet sprogene dansk og thai indgår. Ved dog ikke om sådan en dims er brugbar, så ville lige høre om andre herinde har noget erfaring med sådan en elektronisk oversætter. ![]() Klik evt. for stort billede. Redigeret af Webmaster d. 14/09-2010 23:01 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2010 23:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[quote]Webmaster skrev: Hejsa, Jeg sad lige og gloede lidt i den seneste reklame fra Bilka og faldt over en Global Translator, hvor blandt andet sprogene dansk og thai indgår. Ved dog ikke om sådan en dims er brugbar, så ville lige høre om andre herinde har noget erfaring med sådan en elektronisk oversætter. ![]() Klik evt. for stort billede.[/quot ja den er da et kik værd....men næppe mere end en det ....det er nok lige tilskraldespanden fra bilka ik...de forærer sjældent guld....næ at lære thai er den hårde måde....men jeg vil chekke men tror jeg bliver skuffet derfra igen....... |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 15/09-2010 01:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
jeg har prøvet en ligende, men den var lige så dårlig som Google translate, meget af det bliver volapyk, måske en lille smule bedere fra engelsk til thai feks. jeg vil gerne købe en portion stegte ris med kylling ฉันต้องการซื้อส่วนของข้าวผัดกับไก่ Når man så oversætter tilbage fra thai Jeg ønsker at købe en del af stegte ris med kylling jeg ved ikke om der er noget der er bedere jo det ved jeg lær Thai hilsen steen Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 15/09-2010 05:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Har selv købt samme model for et par år siden i Føtex. Må med skam indrømme, at den stadig ligger ubrugt i en eller anden skuffe her i huset, hvor den blev lagt ned, efter at jeg havde siddet med en ordentlig moppedreng af en brugervejledning en time's tid. Jeg ved, at det er tyndt, men måske jeg en dag finder den frem og prøver igen. Håber dog, at mit thai inden er blevet så meget bedre, at translatoren er overflødig. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 15/09-2010 08:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Jeg købte en i Bangkok for et par år siden (anden model end den på billedet viste, og kan kun Thai/engelsk). Den har vi haft rigtig meget glæde af. Ud over den oversætter f.eks. et engelsk ord til Thai, så kommer den også med en tillægsforklaring til ordet. Ønsker man ordet akustisk udtalt, er det også muligt. Men den var noget dyrere end den der er vist her på siden ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.