Se indlæg|
tilbage igen til DK
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 20/09-2010 04:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
En person som har vaeret i DK i en periode paa 15 juli til 15 august paa et besoegsvisum, hvornaar kian vedkommede tilbage. Efter tre maaneder eller efter princippet lige saa lang tid i dk lige saa lang tid ude af dk altsaa i dette tilfaelde 4uger |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/09-2010 11:54
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
MakMak skrev: En person som har vaeret i DK i en periode paa 15 juli til 15 august paa et besoegsvisum, hvornaar kian vedkommede tilbage. Efter tre maaneder eller efter princippet lige saa lang tid i dk lige saa lang tid ude af dk altsaa i dette tilfaelde 4uger Jf. Udlændingeservice kan man opholde sig i tre måneder (dvs. 90 dage) inden for en seksmåneders periode. Så personen burde omgående eller når som helst kunne søge om visum til cirka 60 dage. Der står ingen steder, at man skal vente i 3 måneder eller mindre, før man kan få nyt visum, såfremt man ikke har brugt eller kommer til at bruge sin kvote på 90 dage Læs mere på: [url]www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/visum/hvor_lang_tid.htm[/url] Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 23/09-2010 07:14
|
|
tak for hjaelpen Robert. Du kan maaske ogsaa hjaelpe med at angive links til de blanketter der skal udfyldes i forbindelse med besoegsvisumansoegningen. Jeg har ledt og kan ikke finde paa nyidanmark. Jeg sidder i det nordlige Thailand, saa vil vaere glad for links til udprintning samt tjekliste hvad der skal medbringes til afleveringen af ansoegningen. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/09-2010 08:05
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
MakMak skrev: tak for hjaelpen Robert. Du kan maaske ogsaa hjaelpe med at angive links til de blanketter der skal udfyldes i forbindelse med besoegsvisumansoegningen. Jeg har ledt og kan ikke finde paa nyidanmark. Jeg sidder i det nordlige Thailand, saa vil vaere glad for links til udprintning samt tjekliste hvad der skal medbringes til afleveringen af ansoegningen. Jeg formoder, at det ikke er en ægtefælle, så blanketterne for en veninde er her: Tjekliste: http://www.ambban...ndNYNY.doc Ansøgning: http://www.ambban...plForm.doc Invitation: http://www.nyidan...n_visa.pdf Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| k |
Lagt på d. 23/09-2010 08:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Ambassaden regner fra d.15 aug. til d.15 nov og ikke 90 dage.Og du kan søge nu, men hun kan først rejse til dk igen fra 15 nov. Den besked fik jeg da min kone skulle her op igen. |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 23/09-2010 08:28
|
|
Super Robert ![]() Har lige talt med visadamen p[ ambassaden. De antal dage der IKKE er brugt ca 60 dage kan bruges inden den 15 januar2011. Ellers mu ansoegning efter den dato og saa nye 90 dage ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.