Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
En provins man ikke hører meget om, er der nogle grund til det, ligger ellers nogenlunde tæt på Bangkok.
Er der nogle der har været der og er det et sted der har noget at byde på?
Thongthai skrev:
En provins man ikke hører meget om, er der nogle grund til det, ligger ellers nogenlunde tæt på Bangkok.
Der er et berømt tempel, som er ganske spændende, hvis man er der med en eller flere thaiere, fordi man skal igennem en hel masse ting.
De fleste, der har en thai-partner, har nok prøvet en tempeltur, men her er det den helt store tur, så det er lidt anderledes end så mange andre steder.
Der er også en del gode og billige restauranter i byen, når man er færdig med templet.
Jeg synes, at det er en dagtur værd, hvis man vil prøve den helt store tempeltur.
Thongthai skrev:
Der er et berømt tempel, som er ganske spændende, hvis man er der med en eller flere thaiere, fordi man skal igennem en hel masse ting.
De fleste, der har en thai-partner, har nok prøvet en tempeltur, men her er det den helt store tur, så det er lidt anderledes end så mange andre steder.
Der er også en del gode og billige restauranter i byen, når man er færdig med templet.
Jeg synes, at det er en dagtur værd, hvis man vil prøve den helt store tempeltur.
Hilsen, Robert
Jeg har også været i det tempel, som ikke ligner de fleste andre templer.
Og så er der, nu jeg tænker over det, også et andet mindre tempel nede ved floden, hvor store flagremus hænger oppe i træerne
i massevis.