Se indlæg|
PAS ???
|
|
|
Lagt på d. 12/09-2005 07:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Alle Her den anden dag kom jeg til at spilde lidt vand på mit pas da det lå fremme på køkkenbordet og et par stempler fra jeg var i Tyrkiet i sommers blev visket lidt ud og straks fik jeg den paranoide tanke betyder det noget for min thailands tur hvor jeg skal afsted til november ?? er der måske en eller anden emsig Thailandsk pas kontrollør der ville sige at jeg har fusket med passet eller lignende og sende mig retur ? ...ja jeg ved godt at det lyder lidt paranoidt men der er fandeme langt tilbage til Roskilde fra Bangkok ....jeg vil lige sige at de var kun de to stempler det gik lidt ud over resten skete der ikke noget som helst med .....hvor strenge er de ? jeg vil hellere ofre 600 dask på et nyt pas end at få problemer i lufthavnenHilsen den paranoide |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/09-2005 15:38
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hvor strenge de er vides ikke, men da pas reglerne er ens i hele verden, udformning, stempler osv. ville jeg henvende mig, med passet hos det danske pas politi og spørge. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/09-2005 03:29
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Min pas med business-visa og et hav af Thai og andre stemper har både været her og der og i Ping-floden, og jeg har aldrig haft problemer. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2005 07:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tak for svaret ...så tager jeg det mere roligt jeg turde bare ikke tage nogle chancer ![]() hilsen Frank |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

....jeg vil lige sige at de var kun de to stempler det gik lidt ud over resten skete der ikke noget som helst med .....hvor strenge er de ? jeg vil hellere ofre 600 dask på et nyt pas end at få problemer i lufthavnen

jeg turde bare ikke tage nogle chancer