Se indlæg|
chili og den flædende væske
|
|
| ener37 |
Lagt på d. 24/09-2010 17:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
er lige kommet tilbage fra en ca 3uger lang tur til Thailand og har købt nogle tørrede chilier med hjem..... er der nogle som ved hvad det er for en væske de bruger på thai-restauranterne når man får den lille kop med chile som tilbehør ved siden af, og hvor lang tid den evt skal trække før den bliver god??? mvh René |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 24/09-2010 17:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
mon ikke du mener fiskesovs og den er god ved dag et og put gerne lidt hvidløg i.......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 24/09-2010 18:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
http://www.thaifo...ost_137100 ELLER: Ingredienser: 3 ds tomatpure Soltørret tomater i oile Chili frø Olivien oile sukker Blend de soltørret tomater længe, tilsæt chile frø/flager, 2 spsk sukker, og oile..blend det lidt mere.. Tag nu denne pasta og put i en skål, tilsæt tomatpure, mix det godt, hæld godt med olivien oile i, vend det et par gange om dagen.. Det er nu vigitgt at det får loav at trække en uges tid, men så er det også MUMS.. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/09-2010 20:19
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
ener37 skrev: er lige kommet tilbage fra en ca 3uger lang tur til Thailand og har købt nogle tørrede chilier med hjem..... er der nogle som ved hvad det er for en væske de bruger på thai-restauranterne når man får den lille kop med chile som tilbehør ved siden af, og hvor lang tid den evt skal trække før den bliver god??? mvh René Mener du den klare væske de ligger i? |
|
|
|
| ener37 |
Lagt på d. 25/09-2010 20:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
ja.... det er den flydende væske jeg mener |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 25/09-2010 20:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Det er fiskesovs ( Nam pla ) [img]http://www.pimmyshop.dk/images/tiparos%20fiske%20sauce-t.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af Namprik d. 25/09-2010 20:37 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.