Se indlæg
 Udskriv debat
behandling af stikkere i 1945
thulegrisen
Jeg bliver da godt nok lidt harm engang imellem. Hvad laver vi her ude. Hvorfor er vi her.

Jeg håber da så sandelig, at i er her for en grund, og ikke bare for øfogh, for så er livet da ikke til at have med at gøre.

Vi har jo nu os gengangere og alle andre ligegyldige som en selv, nu fortalt stolpe op og stolpe ned om, hvor forfærdelige disse asiater med deres levende små skæve øjne er.

De snyder, og de stjæler, og de gør alt andet…. glemte lige ud over det sædvanlige sex gør de jo nok bedre end jeres gamle i det nordlige.

Alting er bare galt.

Jeg er flov…. Kan da bare håbe, at der er andre end jeg, der har samme skam.

Jeg har nu været her i dette vidunderlige land nogle år. Ikke så mange vil nogen sige, men jeg har sgu lært dette, at det er ikke mine thai venner der er problemet.

Jeg er blevet meldt til skattevæsenet. Jeg er blevet anmeldt til sikringsstyrelsen og alt andet du kan meldes til.

Ingen idioter har endnu fået den udløsning det ville give, at få ram på mig…

Desværre findes der for mange fyldebøtter, som ser det som en opgave, at få alle andre ned med nakken, med en anmeldelse til de offentlige myndigheder om snyderi med adresser eller andet der får pensionen til at tage et hoppppppp op i den rigtige retning… Specielt efter dette er blevet anonymt at gøre dette.

Kære fyldebøtter. Det har da givet mig et nyt syn på livet…….Det er jo anonymt nu…

Desværre jer stikkere…. Jeg får ikke denne pension desværre, fordi jeg ikke er som andre…..

Jeg er gal, så fred være med dette, men håber da i alle fortsat må have en velsignet søndag.

Tag jer dog sammen, og lev livet fuldt ud….

Jeg græmmes

Ham den nye THULEGRIS…

thulegrisen
Det eneste jeg kan sige, men det må vel sige at være påvirkningen af at jeg er sur, på disse stikkere... Nej det er jeg egentligt ikke, men jeg er sur over, at så mange acceptere dette...

Som den danske dronning vil sige

GUD BEVARE DANMARK

Jeg vil nu tage samme holdning til efterretning...

Til hest

med den overskrift havde jeg regnet med at se sådan noget her, inde i tråden.

http://ekstrablad...276748.ece

thulegrisen
Endelig noget objektivt.... Gud hvor jeg holder af folk som siger deres mening.

BKK du har min respekt, og dette uanset om du kan lide det eller ej...Cheersdette
Redigeret af thulegrisen d. 26/09-2010 11:49

kiml
Jamen kan du ikke være lige glad om der nogen der melder nogen for bedrageri, det gør du jo ikke

Robert Kronberg
thulegrisen skrev:
Jeg bliver da godt nok lidt harm engang imellem. Hvad laver vi her ude. Hvorfor er vi her.

Jeg håber da så sandelig, at i er her for en grund, og ikke bare for øfogh, for så er livet da ikke til at have med at gøre.

Vi har jo nu os gengangere og alle andre ligegyldige som en selv, nu fortalt stolpe op og stolpe ned om, hvor forfærdelige disse asiater med deres levende små skæve øjne er.

De snyder, og de stjæler, og de gør alt andet…. glemte lige ud over det sædvanlige sex gør de jo nok bedre end jeres gamle i det nordlige.

Alting er bare galt.

Jeg er flov…. Kan da bare håbe, at der er andre end jeg, der har samme skam.

Jeg har nu været her i dette vidunderlige land nogle år. Ikke så mange vil nogen sige, men jeg har sgu lært dette, at det er ikke mine thai venner der er problemet.

Jeg er blevet meldt til skattevæsenet. Jeg er blevet anmeldt til sikringsstyrelsen og alt andet du kan meldes til.

Ingen idioter har endnu fået den udløsning det ville give, at få ram på mig…

Desværre findes der for mange fyldebøtter, som ser det som en opgave, at få alle andre ned med nakken, med en anmeldelse til de offentlige myndigheder om snyderi med adresser eller andet der får pensionen til at tage et hoppppppp op i den rigtige retning… Specielt efter dette er blevet anonymt at gøre dette.

Kære fyldebøtter. Det har da givet mig et nyt syn på livet…….Det er jo anonymt nu…

Desværre jer stikkere…. Jeg får ikke denne pension desværre, fordi jeg ikke er som andre…..

Jeg er gal, så fred være med dette, men håber da i alle fortsat må have en velsignet søndag.

Tag jer dog sammen, og lev livet fuldt ud….

Jeg græmmes

Ham den nye THULEGRIS…

Danmark blev kaldt et stikkersamfund for nyligt i en artikel, hvor man pegede på det "kick", som en stikker får, når han anmelder "naboen".

Dog er det svært, synes jeg, at sætte grænsen mellem sladrehank, stikker og anmelder.

Der, hvor jeg synes, at det er ækelt, er, når en person stikker en anden person, men hvor stikkeren selv ville havde gjort det samme, som den han stikker, hvis han kunne og havde muligheden.

Men visse stikkere er blot overmoraliserende, ligesom den pæne pige i klassen, der sladrer om alt til læreren i sin politiske korrekthed.

Når det så er sagt, så synes jeg endvidere, at det er mærkeligt, at der er forskel på at bo i Danmark og Thailand, hvis man alligevel ikke kan arbejde eller blot er på en pension.

Deuden kan jeg heller ikke forstå, hvorfor man ikke kan hjælpe sin kone lidt, hvis hun har en forretning.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
thulegrisen
kiml skrev:
Jamen kan du ikke være lige glad om der nogen der melder nogen for bedrageri, det gør du jo ikke

Jeg går ud fra at denne kommentar var en joke...

Robert du har ret, men mit problem er nu, og ikke som i gamle dage, at disse idioter kan gøre dette anonymt...

Lad os dog for guds skyld ikke få de danske forhold herud til vores nye land.... Jeg har nu været igennem maskineriet. Jeg overlevede... Ikke fordi den idiot som kan gemme sig, bag sin anonymitet

Personer som disse vil altid blive stikkere, og de vil i mine, og de vil altid i mine øjne blive et forfulgt folkefærd....Sad

chris70
Jeg kender et par stykker der bliv stukket ved at de sad på et af de danske værtshuse i Pattaya og pralede med hvordan de havde snydt kommunen.

Så hvis du er den type som absolut skal snakke dansk og ikke kan undvære et stykke med rullepølse, så pas på hvad du siger da de fleste som kommer på de steder er turister som er lidt sjalu på at du bor fast i Thailand. For et par år siden kunne man læse i aviserne at kommunerne havde sendt dansk politi til Thailand for at afsløre danske social snyltere.

thulegrisen
Chris

Må vel som en begyndelse gå ud fra, at du ikke læser hvad der bliver skrevet, og bare prøver at være dum smart på andres bekostning. Jeg har aldrig givet udtryk for det du skriver, snarere tværtimod.

Du fik dine synspunkter frem på en andens bekostningl

Håber du er tilfreds...

Frank
thulegrisen skrev:
Chris

Må vel som en begyndelse gå ud fra, at du ikke læser hvad der bliver skrevet, og bare prøver at være dum smart på andres bekostning. Jeg har aldrig givet udtryk for det du skriver, snarere tværtimod.

Du fik dine synspunkter frem på en andens bekostningl

Håber du er tilfreds...

Jeg tror vi har brug for en psykolog.

chaingmai
hvis man følger lidt med så har kunnet læse at hjemmehjælpen i odense er blev misbrugt for millioner og mange af dem der misbrugte systemet var indvandre der fik penge til privat hjemmehjælp selvom de var på ferie i hjemlandet beløb helt op til 100 tusind kr. alle var foraget, men når det er en dansker, ja så er det ,,svindleren" der er foraget,kan nogen forklare mig forskellen?Read the rules

Bjarne
Nej chaingmai. Jeg bliver dig svar skyldig. Det er sølle at se svindlere og bedragere ynket som de store, forfulgte uskyldigheder, mens de sidder og hygger sig på andres regning. Jeg og sandsynligvis også mange andre er ved at være træt af dagligt at knokle røven ud af bukserne for at være sponsor for nasserøve, der ser det som en hellig pligt at snyde systemet (og dermed vi andre).
Bemærk: Jeg har ikke skrevet et eneste ord om folk, der får hjælp på REEL VIS!!!!! De skal naturligvis have til en god og anstændig tilværelse.
Bjarne

Boes
Lille Thulemand - hyg dig nu hjemme i rækkehuset i Nakhon Somewhere så længe du kan.
Skattemanden finder alle dem med uvasket tøj og forkerte oplysninger . synes jeg er helt fint. Loven er loven ... på tid at nappe en tudekiks eller to !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Jay
problemet er jo at samfundet går i retning af at alt skal nedskæres, spares, brugerbetaling, højere skatter osv..al vores politik er ikke længere værdibaseret, men bunder ud i økonomi, økonomi og økonomi...

Dette betyder også at når vi skal gå med rem og seler, så strammer skoene også og folk bliver pludselig mere opmærksomme når alt bliver dyrere, reglerne bliver strammere, skatten højere osv...jalousi opstår...man kan ikke længere se glæden i at andre har det godt, hvad end de snyder eller ej...

med andre ord...det er svært at bevare glæden når man møder en person der arbejder sort og samtidigt modtager overførsel indkomst når ens eget liv består i at vende hver eneste krone får at få sin egen familie til at hænge sammen...

det er vel ikke så svært at forstår folks reaktioner??

engang imellem bliver uskyldige mennesker ramt af andre folks fordomme, men det er jo noget vi alle oplever før el. siden...get over it....jeg skal fx tit overbevise thai'er om at jeg ikke er en sexgal alkoholiseret falang med hang til utallige elskerinder, som åbenbart rigtig mange mennesker i thailand tror når de ser en hvid mand...

birkedhoj
Jeg behøver ikke skrive andet end, at bjarnes indlæg dækker fuldt ud min holdning. Og så alligevel.. Jeg harmes også over platuglerne som jeg er med til at forsørge.

Spring til debat: