Se indlæg
 Udskriv debat
Briller i HuaHin.
bentmj
Når jeg i november er i Thailand hos min kone og vores datter skal vi ind til optikeren og have lavet en synsprøve på datteren for at se om hun har brug for briller, og derfor ville jeg gerne vide lidt om prisen på briller i Thailand set i forhold til DK?
Håber nogen kan hjælpe.

kimkingo
Det kommer an på om det skal være mærkebriller og solbriller samtidig. Min kones niece købte siste år briller Lewis (Ved ikke hvad styrke). Men hun kom af med 4000Baht. Så det er meget billigere end i Danmark.Smile

Namprik
Jeg er blind som en " Varpe " koebte et par cola bunde i NK. + et fancy stel.........Pris : 3500 THB. Cool

PS. Det var en laesebrille, mine arme er ikke lange nok.
Redigeret af Namprik d. 27/09-2010 18:11
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
John
Købte sidste år briller med 2 styrker, usynlig overgang og UV farveskift i Hua Hin, Top Charoen ved siden af Burger King.
Betalte ca. 22000 Baht og det er omkring 1/3 af prisen i DK.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bentmj
Tak for de gode svar.

Det var skisme godt nok billigt, så det må vi klare i HuaHin når vi er der i november.

kro90
John skrev:
Købte sidste år briller med 2 styrker, usynlig overgang og UV farveskift i Hua Hin, Top Charoen ved siden af Burger King.

Hej John
22.000 Baht svarer til 4.100 Dkr. kan ikke være 1/3 del af prisen i DK.
Konen købte for 3 mdr. siden briller i Synoptik, Titanium stel 2 letvægts glas usynlig overgang, med stort læsefelt, farveskift og antireflex for 6.801 dkr.
Kim

TG950
for 18.000 Bht. købte jeg i sommer ( top charon, Fashion Island shopping center, BKK. ) et par DANIEL HECHTER Titanium læsebriller + et par Ray Ban solbriller ( model RB 4044 601-S/82, fås ikke i DK ) samt et par CROCODILLE solbriller.

det var s***** billigt, kunne sandsynligvis ikke engang få højre stang af ray ban solbrillen i DK, hvis man altså kunne få dem i DK.

så gå du kun trygt på shopping efter briller.

p.s. Top Charon kæden er landsdækken i thailand og de er top profesionelle Wink
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Robert Kronberg
Jeg gav 199 baht for et par måneder siden i MBK...

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
John
kro90 skrev:
John skrev:

Hej John
22.000 Baht svarer til 4.100 Dkr. kan ikke være 1/3 del af prisen i DK.
Konen købte for 3 mdr. siden briller i Synoptik, Titanium stel 2 letvægts glas usynlig overgang, med stort læsefelt, farveskift og antireflex for 6.801 dkr.

Tro mig det er ca. 1/3 af prisen, titanium stel glas +5,5 & +6,0 (tæt på grænsen til førehund) og en bygningsfejl.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Anonym Bruger
Jeg har købt Briller i Thailand de sidste 2 gang jeg skulle have briller. De seneste var i juni og jeg gav omkring 1200 kr for et par letvægts briller fra Daniel Hector (det er åbenbart et mærke, jeg købte dem fordi det var dem jeg bedst kunne lide). jeg købte dem hos Top Charon og det kunne sagtens have været gjort meget billigere, men det kan man også hos Louis nielsen. Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke havde fået meget mere end det ene glas herhjemme til den pris jeg fik et par titaniumsbriller med letvægtsglas i Thailand.

Spring til debat: