Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg havde et garmin kort til min nuvi 310 som jeg var så glad for med dansk tale og alting det fungerede perfekt indtil jeg var så dum at låne mit kort ud man er vel godhjertet til en god ven som glemte det i en udlejningsbil i Bangkok så nu sidder jeg med min garmin og et dansk kort og hvad kan jeg så bruge det til Jeg har prøvet over alt over nettet og i mange foretninger ER DER Nogen Her der ved hvor jeg skaffer et nyt kort her i Thailand til overnævte eller nogen der ved hvor jeg kan købe en ny gps med kort over Thailand som sidder i og man ikke selv skal opdatere da jeg har fået at vide de ikke virker lige godt alle sammen
MVH Moon
Verd bare at jeg har købt en Garmin i Karfour i Udon. Den har kort over Thailand og Laos, og det virker.
Mener dog at jeg må opdatere den en gang om året.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
Ja det er da meget godt hver gang jeg går ind i en foretning siger de jeg kan købe en gps men jeg jeg skal selv indstalere et kort over internettet og som sagt hvis jeg ikke ser det virke i forretningen vil jeg ikke betale
for det
MVH MOON
ครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น
http://www.hua-hi...e-away.dk/