Se indlæg|
Momondo-hjælp :-)
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 28/09-2010 17:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
I lørdags fandt jeg billetter cph-bkk og retur, 18 oktober til 28 okt. til 4500,-kr de billeter kan jeg så ikke finde nu. Men på momondo kalenderen er prisen stadig 2259 pr vej, men de billter kan jeg ikke et finde frem? Anyone? |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 28/09-2010 17:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Sarah skrev: I lørdags fandt jeg billetter cph-bkk og retur, 18 oktober til 28 okt. til 4500,-kr de billeter kan jeg så ikke finde nu. Men på momondo kalenderen er prisen stadig 2259 pr vej, men de billter kan jeg ikke et finde frem? Anyone? det er ikke altid at den pris man finder via diverse rejsesøgemaskiner holder, det er som regel altid en pris der er fundet inden for de sidste 24 timer, og når man klikker på den pris man finder atraktiv ja så sker der ofte det at du bliver sendt vidrer til rejsebureauets hjemme side og der er prisen ofte meget anderledes end den du lige har set. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 28/09-2010 17:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
øv øv :-) |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/09-2010 18:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Priserne ændrer sig hele tiden. Foretag en live søgning, og slå så til når den gode pris er der. At vente er at tage en chance. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 28/09-2010 20:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Sarah skrev: øv øv :-) glemte lige i forbifarten at nævne at mange rejsesøgemaskiner tilbyder at sende daglige mail om pris info, ved at momondo gør. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 28/09-2010 22:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Köpenhamn – Bangkok: SEK 5885, minus ca. 20%= DKR. 4781 http://www.thaila... |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 29/09-2010 07:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Sarah skrev: I lørdags fandt jeg billetter cph-bkk og retur, 18 oktober til 28 okt. til 4500,-kr de billeter kan jeg så ikke finde nu. Men på momondo kalenderen er prisen stadig 2259 pr vej, men de billter kan jeg ikke et finde frem? Anyone? Om du finder er billig rejse, skal du handle direkt, ellers forsvinder den!! Fandt igår kl 04 på morgenen en rejse CPH-BKK i januar og tilbage igen i marts til 5560,- svkr--den köbte jeg direkt. ![]() Opdagede så, at de snöd mig lidt, og hävede 100,- svkr mere, altså 5660,- svkr, på mit kort, så igår aftes gik jeg ind for at kikke om jeg havde set forkert--nu kostede samme rejse, samme datoer, samme flyselskab 6985,- svkr!!! Så--handle med det samme, om du finder noget billigt!!! . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Lykkeweb |
Lagt på d. 29/09-2010 09:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Hejsa Statistisk set er det næsten altid billigst at købe flybilletter onsdag aften. Jeg ved ikke hvorfor men sådan er det bare. Lige nu kan man komme retur med Finn Air CPH – HEL - BKK for 5300.- Dkr. alt inc. Lykkeweb |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.