Se indlæg|
børn i migrationsægteskaber
|
|
| annekbh |
Lagt på d. 03/10-2010 11:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej bruger af dansk thai website. Jeg er igang med at skrive bachelor om børn i migrationsægteskaber. Jeg vil gerne undersøge hvilke udfordringer som der kan opstå, når en udenlansk kvinde bliver familiesammenført med hendes barn i det interkulturelle ægteskab med en dansk mand. Jeg kunne forestille mig at det kan være svært både for barnet og familien, når et barn kommer fra Thailand til Danmark, og skal indgå i en helt ny familiekonstruktion, i et nyt land. Jeg er meget interesset i at høre fra enten familier som har fået et barn familiesammenført, eller børn eller voksne som selv er blevet familiesammenhørt, for på denne måde at få en bredere indsigt i de problematikker som kan opstå omkring børnene i familierne. Jeg vil belyse dette næsten udyrket sociale felt, således at lærere, pædagoger og socialrådgivere med større viden omkring børn i migrationsægteskaber, bedre kan forstå disse familier og dermed lettere kan hjælpe i forhold til børnenes integration og sociale udvikling. Jeg håber meget at nogen, kan hjælpe mig enten med indlæg eller måske nogen har lyst til at fortælle om deres erfaringer i et anonymt interview. Venlig hilsen Anne |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 03/10-2010 11:33
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Anne Sine Plambech kan sikkert hjælpe dig, prøv at sende hende en mail. http://www.diis.d... john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| annekbh |
Lagt på d. 03/10-2010 11:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Tak, hende har jeg været i kontakt med, men vil meget gerne høre nogle personlige beretninger fra familiesammenførte børn eller voksne, eller evt. familier. |
|
|
|
| ghj |
Lagt på d. 03/10-2010 14:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
er det kun i københavn eller hele landet??????? at du søger, vi bor på Djursland
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.