Se indlæg|
SAS til Bangkok: Børn betaler udelukkende skatter og afgifter
|
|
|
Lagt på d. 07/10-2010 23:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Børn betaler udelukkende skatter og afgifter - billetten koster ingenting Tag børnene med på eventyr til Bangkok til sommer - vi har gjort det ekstra billigt for dig. For bestiller du inden 31. oktober 2010, betaler dine børn udelukkende skatter og afgifter - selve flybilletten koster dig ingenting. Rabatten gælder op til 3 børn pr. bestilling. København - Bangkok (børn 2-11 år) 2.045,- Bangkok giver jer nem adgang til både sol og strand, aktionferie med f.eks riverrafting eller sjove oplevelser med spændende dyreliv. Thailand er et paradis for børn! København - Bangkok (voksen) 6.345,- Rejs i perioden: Tilbuddet gælder ved afrejse i perioden 1. maj - 9. juni 2011 Bemærk: De viste priser for børn gælder kun, hvis de følges med en eller flere voksne. Hvis børn skal rejse alene, skal billetten bestilles hos SAS Travel Center på telefon 70 10 20 00. Rabatten opnåes kun på rejser på Economy og Economy Extra og kan ikke kombineres med EuroBonus rejser. http://www.sas.dk...1&vst=true |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 08/10-2010 05:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Prisen gælder vel ikke den anden vej, altså Bkk-Cph? Typisk er billetterne billigere fra Dk. Jeg regner med, at jeg skal have min datter med til Dk i Marts til næste år. Er der børnerabat hos andre selskaber? |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 08/10-2010 07:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
SAS er nogle svindler når de forskelsbehandler folk og giver rabat til børn
Come As You Are
|
|
|
|
| TigerZ |
Lagt på d. 08/10-2010 08:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
der er ca. 20% rabat på børn 2-11 år på normale rejser med sas. Mener det er det samme ved de fleste selskaber. SAS er dog ualmindeligt gode til børn, har lige haft min datter med til dk i sommers, der var ikke det de ikke ville gøre for os. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2010 10:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Payanak skrev: Prisen gælder vel ikke den anden vej, altså Bkk-Cph? Typisk er billetterne billigere fra Dk. Jeg regner med, at jeg skal have min datter med til Dk i Marts til næste år. Er der børnerabat hos andre selskaber? jeg vil mene at stort set alle selskaber har børnerabatter, jeg følger ikke så meget med i billetpriserne fra thailand, men for få år siden var det billigere at rejse bkk-cph end den anden vej, prøv at kigge på forskellige hjemmesider og du vil sikkert finde noget billigt, med et stop på et par timer et sted i Europa. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.