Se indlæg|
Boernens ven !
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 14/10-2010 00:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Har hoert at Hugo er indlagt, noget med bentoejet. ( operation ) Kaere Hugo, go' bedring.............. ![]() Et copy past fra en anden side : i har nok bemærket, at hugo ikke er så aktiv for tiden det skyldes at han er indlagt med kraftig infektion i benet og et brækket ribben, han er blevet opereret i benet, jeg har besøgt ham to gange og det er ikke gået fremad,og i går var han sløvet af medicin og nok ikke helt klar,hans organer har svært ved at klare den medicin han får, de ting jeg skriver her er hvad nang har fortalt,jeg vil se ind til hugo et par gange om ugen så lang tid han ligger der, og holde jer orienteret. Ja, der kan hurtigt ske noget................ Redigeret af Namprik d. 14/10-2010 00:48 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 14/10-2010 03:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
God bedring til Hugo - jeg håber han får god pleje. |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 14/10-2010 03:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
god bedring, vi savner din aktivitet her på siden hugo jørn |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 14/10-2010 04:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja God bedring til Hugo, håber du snart bliver rask
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| sni |
Lagt på d. 14/10-2010 05:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Også rigtig god bedring herfra. Håber på du snart er på mærkerne igen, så du kan fortsætte dit fantastiske arbejde på skolen i CM. Hilsen Steen |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/10-2010 13:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Håber også du snart er på højkant igen.... Mvh Per |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 14/10-2010 14:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
God bedring herfra. Håber at du snart kommer på højkant igen mangen et menneske er afhængig af dig, min gode mand.. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/10-2010 14:34
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg talte med Hugo i mandags, men vil da også gerne sende ham en god-bedring-hilsen her på DTW. Hilsen, Robert |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 14/10-2010 16:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
God bedring
|
|
|
|
| stone52 |
Lagt på d. 14/10-2010 21:51
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Osse en god bedring til Hugo herfra kan forstå han gør et stort stykke arbejde for skolen derude håber han snart kommer på højkandt hilsen Stone52 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 14/10-2010 22:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja det er trist med Hugo ? selv om man ikke kender ham personligt så syntes man alligevel man kender ham godt fordi man følger med i deres arbejde med Børnene. Så mange hilsner og god bedring med dig MVH |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 15/10-2010 07:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Jeg kender heller ikke Hugo personligt, men kan kun ønske ham en hurtig og god bedring. Jeg har stor respekt for det arbejde han gør på skolen. Mvh Swedmark |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2010 11:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
God bedring Hugo, ønskes af Svend. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 16/10-2010 13:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
der skal da osse lyde en god bedring her fra det jyske, håber at han snart kommer ovenpå igen. og til nang keep on. [img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Blomster-62/TG-Blomster-25a.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af TG950 d. 16/10-2010 13:35 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 16/10-2010 15:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
God bedring Hugo! Se lige at få bentøjet og dig selv klar!! Vi regner med at besøge jer til næste år! Kh Maria, Anna, Luna og Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 18/10-2010 23:18
|
ER der nogen der ved hvordan det står til med Hugo?
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 19/10-2010 01:58
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 67 |
Jeg talte med Hugo i går. Desværre ønskede lægerne, at han blev foreløbig til på fredag, og det var den gamle krudt ugle ikke så stolt af. Det har været en alvorlig omgang for Hugo, men han ser lys forude.. mange hilsener |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 19/10-2010 06:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Tak for update. Hugo vi oensker alt godt for dig ! Ning & Suk...............
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 19/10-2010 10:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 67 |
Hej din nordøstlige tranlampeDer skal ikke være nogen tvivl om, at vi er mange der savner denne staute jyde.... Specielt jeg til min eftermiddagsøl, hvor vi altid ringer sammen... Hugo din gamle traver og stadig unge mand... Op på mærkerne. Vi er trods alt mange der savner, vores specelle ven. Derom skal der overhovedet ikke være tvivl. Håber du som jeg overlever din tur igennem det thailandske hospitals system.... Om ikke andet er disse sygeplejerske da nogle søde mennesker. De gør da alt for dig håber jeg..... Kan du have en god dag, hvis du læser dette... |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 19/10-2010 11:22
|
Tak for Info! Hils ham! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja det er trist med Hugo ? selv om man ikke kender ham personligt så syntes man alligevel man kender ham godt fordi man følger med i deres arbejde med Børnene. Så mange hilsner og god bedring med dig
MVH