Se indlæg|
godt hotel på Patong!
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 15/10-2010 22:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hej! Er der nogen der kan anbefale et super hotel i Patong? Vi har boet på, Patong Beach resort, Holiday Inn, Club Andaman beach hotel. Det må gerne være et hotel hvor der er aktiviteter for børn. Vi har en pige på 6 år, og en på 2 år med. Vi regner med at slutte vores kommende ferie her, efter ca. 6 uger rundt i Thailand, så det skal bare være et godt sted med god pool, god service. Det gør ikke noget at det ligger lidt fra Bangla, da vi ikke komer til at opholde os specielt meget der alligevel. Vh Jimmi Og god weekend! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 16/10-2010 01:05
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Undskyld, men hvorfor skal det være i Patong? |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 16/10-2010 07:28
|
natty skrev: Undskyld, men hvorfor skal det være i Patong? Der behøver det strengt tager heller ikke at være, men konen er vældig glad for storcenteret Jungjellon(kan ikke stave til det :-)), og da jeg selv er musiker er der rart at kunne høre noget forskelligt live musik, når ungerne er puttet. Men kom gerne ned forslag andre steder. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 16/10-2010 08:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jamen hvorfor bruger du ikke nogle af dem du har boet på ?? Holiday Inn må da lige være stedet. Så ved du da hva du for. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 16/10-2010 08:44
|
kiml skrev: Jamen hvorfor bruger du ikke nogle af dem du har boet på ?? Holiday Inn må da lige være stedet. Så ved du da hva du for. Tænkte ar der måske var noget der var bedre, og som bare skulle prøves. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/10-2010 08:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hæ hæ nu når han holder med newcastle skulle han måske at tage til pattaya og besøge thaikurt, der også er newcastle freaks
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 16/10-2010 11:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Prøv Hiltop i Patong. Ligger lidt oppe af bjerget men har taxi service. Dansk drevet hotel med superservice og alt hvad i behøver. Dansk mad, godt når man har børn med. www.hiltophotel.dk |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 16/10-2010 12:41
|
sony skrev: Hæ hæ nu når han holder med newcastle skulle han måske at tage til pattaya og besøge thaikurt, der også er newcastle freaks ![]() Jeg er da ikke Newcastlefan. Eller det tror jeg da ikke:-) Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/10-2010 12:53
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nej sorry Jimmi den er kommet i en forkert tråd, den skulle have været over i den fra fckdk, har først opdaget det nu og jeg kan desværre ikke slette den eller flytte den.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 16/10-2010 13:13
|
Helt ok![]() Måske skulle jeg blive fan! Af et eller andet. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.