Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Overstay i Singapore - saa faar du med stokken..!!
AP7100

http://www.bangko...-singapore

Avvvvv.... siger jeg da saa !!! Ja, efter signende saa er det gaengs praksis at "svinge med stokken" i Singapore... og nu lader det til at vaere straffen for Overstay ogsaa... og saa kan jeg jo ikke lade vaere med at taenke om det samme kunne ske i Thailand ?? Saa er 500 Baht per dag vel bedre, ik'.........

Rent nysgerrigt spekulerer jeg paa hvordan en saadan stok ser ud......... og hvem er det der udfoerer det "job".... ? Det er vel naeppe det samme som spanking eller hvad...... hvor mange slag faar han ?.... hm......det er godt nok en temmelig ny indsigt for mig at laese denne her histore... hvad siger I ?

sank
Shock Ja under Apartheid i Syd Afrika vankede der 10 stokkeslag på Politistationen hvis man have omgang med Sorte Kvinder ( og blev opdaget ) det var med en Bambusstok og jeg har set nogen komme ombord med sorteblå rygstykker More sick

SteenJ
Jeg får da med stokken, når jeg har overstay. Dvs. hvis jeg kommer hjem senere end kl. 2300.
Så jo, det eksisterer stadigvæk.
Hilsen
Steen

Spring til debat: