Se indlæg|
Købe en "pad" april 2011 i Thailand
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/10-2010 13:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Havde en Apple iPad i hænderne forleden og det er dejligt legetøj. Synes dog den er for dyr og deres anti-Flash holdning gør det til et "nej tak" for mit vedkommende. Tænker på at købe en PC-baseret eller android-baseret pad på min næste Thailands-rejse. Samsungs Galaxy Pad er for lille og dyr (kun 7" og Apple iPad pris). Måske en efterfølger til den nuværende Toshiba F100 vil blive interessant: http://www.mobils...lid.12576/ Nå, så nåede vi til mit spørgsmål: Er der nogle der har set denne varegruppe i thailandske PC-supermarkeder f.eks. i Bangkok eller i TukCom (Pattaya)? Hvis nogle har links til velassorterede butikker med denne produktgruppe så skriv endeligt. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/10-2010 13:53
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
christian-s skrev: Havde en Apple iPad i hænderne forleden og det er dejligt legetøj. Synes dog den er for dyr og deres anti-Flash holdning gør det til et "nej tak" for mit vedkommende. Tænker på at købe en PC-baseret eller android-baseret pad på min næste Thailands-rejse. Samsungs Galaxy Pad er for lille og dyr (kun 7" og Apple iPad pris). Måske en efterfølger til den nuværende Toshiba F100 vil blive interessant: http://www.mobils...lid.12576/ Nå, så nåede vi til mit spørgsmål: Er der nogle der har set denne varegruppe i thailandske PC-supermarkeder f.eks. i Bangkok eller i TukCom (Pattaya)? Hvis nogle har links til velassorterede butikker med denne produktgruppe så skriv endeligt. Jeg kommer kun i Pantip, og her har jeg ikke bemærket noget, men det er ikke mit ærinde med mit svar. Jeg har nemlig selv et spørgsmål, og de er, hvad kan man bruge en Pad til? Er det ikke bedre med en mini-netbook, som kan det hele for over det halve, men blot har mindre maskinkraft? Hilsen, Robert |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 24/10-2010 15:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg et enig med Robert i at disse pads er en underlig mellemting, som ikke rigtigt passer ind nogen steder. De ligner en forvokset smartphone, men man kan ikke ringe fra den. Det er heller ikke en rigtig bærbar pc, da den kan for lidt i sammenligning. Har set dem hos min nabo Pantip, samt i MBK. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 24/10-2010 15:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Samsungs Galaxy er genial ![]() Den er ikke større end at den kan være i en jakkelomme, men kan samtidig alt det som din netbook kan ... plus lidt mere, og jo man kan også ringe fra den. Ipad'en er for stor til at være praktisk, desuden kører den ikke android. Redigeret af Fido d. 24/10-2010 15:51 One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 24/10-2010 16:21
|
|
Ja mon ikke de bliver bedre efterhånden!? Jeg ser nogle muligheder i en pad, men venter med at købe til de kommer på omgangshøjde med gængse bærbare pc'er. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 24/10-2010 16:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Fido skrev: Samsungs Galaxy er genial ![]() Den er ikke større end at den kan være i en jakkelomme, men kan samtidig alt det som din netbook kan ... plus lidt mere, og jo man kan også ringe fra den. Ipad'en er for stor til at være praktisk, desuden kører den ikke android. LIDT UDEN FOR EMNET..... Har funderet lidt på HTCs Desire/Legend---nogen som har studeret Galaxy S kontra Desire/Legend närmere, og har et bud på, hvilken som er bedst?? Der er åbenbart 3 Desire'er, hvad er forskellen? . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 24/10-2010 16:29
|
|
Jeg har en Legend, og den kan næsten det samme som en bærbar pc... Plus den har div. andre funktioner såsom GPS. Kunne stort set ikke være mere tilfreds. Forskellene kan man vel læse sig til på f.eks mobilpriser.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/10-2010 16:31
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Fin video du fandt der Fido :-) Jeg har i dag en HTC Hero og det er sådan set en ret så fed nok telefon, men der er nogle småting som piner mig.
Af fordele ved Galaxy Tab der kan jeg se følgende:
Om den så er for stor igen ved jeg ikke helt på nuværende tidspunk. Det er nok lidt lettere at bedømme når man står med en i hænderne. I følge det jeg kan finde på nettet så har man valget mellem en WiFi-version eller en 3G-version. Selvfølgelig vil valget falde på WiFi-versionen nu når det er enten eller. Prisen er måske også lige voldsom nok endnu (kr. 6.500 i El-Giganten) uden diverse latterlige bindinger fra diverse teleselskaber. For mere info: http://galaxytab....obile.com/ Redigeret af Webmaster d. 24/10-2010 16:36 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 24/10-2010 21:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
APPLE![]() christian-s skrev:
Havde en Apple iPad i hænderne forleden og det er dejligt legetøj. Synes dog den er for dyr og deres anti-Flash holdning gør det til et "nej tak" for mit vedkommende. Tænker på at købe en PC-baseret eller android-baseret pad på min næste Thailands-rejse. Samsungs Galaxy Pad er for lille og dyr (kun 7" og Apple iPad pris). Måske en efterfølger til den nuværende Toshiba F100 vil blive interessant: http://www.mobils...lid.12576/ Nå, så nåede vi til mit spørgsmål: Er der nogle der har set denne varegruppe i thailandske PC-supermarkeder f.eks. i Bangkok eller i TukCom (Pattaya)? Hvis nogle har links til velassorterede butikker med denne produktgruppe så skriv endeligt. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 25/10-2010 12:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Holder mig til min Iphone og Netbook/Bærbar |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 25/10-2010 15:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
iPhone er helt klart også dem bedste Tlf jeg nogensinde har haft. Har selv en MacBook Pro 13tommer. Den virker super, og jeg har ikke haft problemer med virus. Måtte luge lave lidt reklame
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.