Se indlæg|
Finnair varsler strejke
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/10-2010 15:09
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Den finske luftfartsunion, IAU, har varslet strejke fra mandag den 25. oktober klokken 05 lokal tid. I tilfælde af, at strejken bliver en realitet, vil Finnairs ruter blive stærkt påvirket. Nærmere information ventes i løbet af søndag. Strejken kommer som følge af uoverensstemmelser om en ny aftale for lufttransport,og medmindre parterne kan nå til enighed om en aftale inden søndag er omme, vil Finnair-personalet påbegynde strejken. Finnair opfordrer sine kunder til at holde sig opdateret på selskabets hjemmeside og ankomme til lufthavnen i god tid og lover at bestræbe sig på at flyve så normalt som muligt gennem strejken. Link: - http://www.finnai...dex_9.html Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 24/10-2010 16:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Nej nej webmaster, det må du lige få ordnet for jeg og soren57 skal flyve med dem på torsdag eftermiddag, så nu ser jeg gerne du lige ringer til dem og få ordnet sådan en lille bagatel, det er trods alt dig som bestemmer. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 25/10-2010 19:50
|
Jeg har det svært i dag med internettet og har svært ved at bruge DTW men efter stort besvær lykkedes det. Jeg skulle ind på Finnairs hjemmeside og se om de er gået i strejke i dag og hvad der sker i sagen men kan ikke logge på. Nogen herinde som kan fortælle seneste nyt i sagen? |
|
|
|
| DKPete |
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
hrmm på deres Facebook side står der : Finnair ATTENTION!! The IAU has begun a strike in companies providing aviation technical services. The strike will disrupt Finnish flight traffic including Finnair flights. Monitor the situation of your flight on our website at http://www.finnai... Men Finnairs web side link virker ikke pt |
|
|
|
| DKPete |
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
den virker nu: Finnish Aviation Union has begun strike on Monday morning, 25 October, at 5 am 2010-10-25 10:27:34 UTC On Monday morning, 25 October at 5 a.m. the IAU has begun a strike in companies providing aviation technical services. The strike will affect Finnair flights. We kindly ask customers to monitor the situation of their flights on our website: Finnair flights' departure and arrival times and cancellations. Flights may be affected by last-minute changes. We strongly recommend passengers, whose flight has not been cancelled, to arrive at the airport in good time. Should the flight be reported delayed it may, however, depart earlier than estimated. We also advise passengers to pack essential items, such as medicines, travel documents and keys, in hand baggage. |
|
|
|
| Trutidutten |
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Finsk Aviation Union har indledt strejke på mandag morgen den 25. oktober, kl 05:00 2010/10/25 10:27:34 UTC Mandag morgen, er 25 oktober kl 5 IAU er begyndt en strejke i selskaber, der tilbyder luftfart tekniske ydelser. Strejken vil påvirke Finnair-fly. Vi beder kunder til at overvåge situationen for deres fly på vores hjemmeside: Finnair-fly "afgangs-og ankomsttider og aflysninger. Flyrejser kan være påvirket af ændringer i sidste øjeblik. Vi anbefaler kraftigt passagerer, hvis flyvningen ikke er aflyst, for at nå frem til lufthavnen i god tid. Skal flyvningen forsinkes det kan dog afvige tidligere end forventet. Vi rådgiver også passagererne til at pakke væsentlige elementer, såsom medicin, rejsedokumenter og nøgler, i håndbagagen. Hvad skal jeg gøre, hvis mit fly er aflyst? Hvis en flyafgang aflyses på grund af strejke, vil vi gøre alt for at omdirigere passagerer til deres bestemmelsessted. Alternativt kan du overføre dine Finnair fly til et andet Finnair fly, forudsat at ledige pladser, indtil den 30. november 2010. Du kan også søge om en tilbagebetaling på en ubrugt Finnair billet. Anmodningen om tilbagebetaling, men kun for en Finnair billet. Hvis din billet er blevet skrevet af et andet luftfartsselskab, rejsebureau / internet rejsebureau eller en rejsearrangør, bedes du kontakte kontoret, der skrev billetprisen for en tilbagebetaling. Hvis du er på en pakkerejse, der er blevet annulleret, bedes du kontakte din rejsearrangør, hvis de ikke allerede har kontaktet dig. Finnairs tjeneste numre under strejken +358 10 808 045 omlægning af aflyste flyvninger, åben 24 / 7 (fra indenlandske fastnet telefoner 8,28 cent / opkald + 5,95 cent / min; fra alle mobiltelefoner 8,28 cent / opkald + 17,04 cent / min), åben 24 / 7. I Finland er nummer +358 600 140 140 (3,12 e / besvaret opkald + lokal netafgift) Du kan også ringe lokal service numre. Vi vil også informere kunderne med en tekstbesked, hvis et mobilnummer er blevet leveret i forbindelse med bookingen. Vi beder anbefaler, at kunderne overvåger internettet informationssider, fordi vores telefontjeneste linjer kan være travlt. Vi beklager ulejligheden og besvær vores kunder kan opleve. Finnair Customer Care / mm |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 27/10-2010 13:33
|
Så er strejken hos Finnair slut, så nu behøver jeg ikke være nervøs for min afgang i morgen torsdag kl. 13.25 fra KBH. Glæder mig til at se familien i Thailand. Ærgeligt at min gode ven og svoger, søren57, måtte melde fra i sidste øjeblik pga. sygdom i nærmeste familie. Glæder mig til at hilse på flere DTW medlemmer i HuaHin i næste uge. Bent. |
|
|
|
| kiss |
Lagt på d. 27/10-2010 17:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
rigtig god rejse, vi flyver på tirsdag med SAS |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/10-2010 05:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
jeg flyver altig med Finnair naar jeg skal til thailand stati den beste servis af alle fly selskaber som man faar ved Finnair
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.