Se indlæg|
Omformer stik
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 28/10-2010 17:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Fik købt en af de der lampekæder,- som kan købes på alle turiststeder, til datterens værelse. OG først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det er til thai stik. FLOT :-) Nogen der ved hvor man kan købe omformer stik herhjemme? |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 28/10-2010 17:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Sarah skrev: Fik købt en af de der lampekæder,- som kan købes på alle turiststeder, til datterens værelse. OG først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det er til thai stik. FLOT :-) Nogen der ved hvor man kan købe omformer stik herhjemme? Du kan da bare sætte en Dansk stikprop på ved at klippe ledningen , afisolere og så sætte en alm dansk på.. har ikke lige set hvor man kan få dem herhjemme,men har selv et par stykker jeg har købt i TH Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/10-2010 17:37
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
pdrhan skrev: Sarah skrev: Fik købt en af de der lampekæder,- som kan købes på alle turiststeder, til datterens værelse. OG først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det er til thai stik. FLOT :-) Nogen der ved hvor man kan købe omformer stik herhjemme? Du kan da bare sætte en Dansk stikprop på ved at klippe ledningen , afisolere og så sætte en alm dansk på.. har ikke lige set hvor man kan få dem herhjemme,men har selv et par stykker jeg har købt i TH Sådan gjorde jeg også, da jeg boede i Danmark. Et stik kan købes i Bilka og mange andre steder, og så lige en skarp kniv eller saks, men gerne ikke for skarp, og så er den afisoleret, og så lige at banke den ind i det nye stik, der kan åbnes og lukkes med en skruetrækker. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Trutidutten |
Lagt på d. 28/10-2010 17:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Sarah skrev: Fik købt en af de der lampekæder,- som kan købes på alle turiststeder, til datterens værelse. OG først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det er til thai stik. FLOT :-) Nogen der ved hvor man kan købe omformer stik herhjemme? Du skal direkte til skraldespanden med den kæde !!!! Der er 220 volt på pære og underdimisioneret ledninger !! Kæmpe brandfare og livsfarligt !!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2010 18:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Sarah skrev: Fik købt en af de der lampekæder,- som kan købes på alle turiststeder, til datterens værelse. OG først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det er til thai stik. FLOT :-) Nogen der ved hvor man kan købe omformer stik herhjemme? Jeg var til en udendørs fest her i Thailand, da der skete en kortslutning i sådan en lampekæde. Al isolering på ledningerne brændte op, det lugtede fælt og alle måtte forlade stedet indtil røgen var forsvundet. Og det var udendørs ! Det er ikke en god ide at bruge sådan en kæde indendørs. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/10-2010 18:42
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
hn skrev: Sarah skrev: Fik købt en af de der lampekæder,- som kan købes på alle turiststeder, til datterens værelse. OG først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det er til thai stik. FLOT :-) Nogen der ved hvor man kan købe omformer stik herhjemme? Jeg var til en udendørs fest her i Thailand, da der skete en kortslutning i sådan en lampekæde. Al isolering på ledningerne brændte op, det lugtede fælt og alle måtte forlade stedet indtil røgen var forsvundet. Og det var udendørs ! Det er ikke en god ide at bruge sådan en kæde indendørs. Bemærkede ikke lige, at der var tale om en lampekæde... Hvis det går galt, og når den ikke er e-mærket, eller hvad det nu hedder, så kan man vel få et problem med sit forsikringsselskab? En lampekæde er nok mere farlig end en riskoger, da den hænger ud over det hele og er tændt i mange timer, samt måske uden opsyn. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.