Se indlæg
 Udskriv debat
V. MultiGems - Phuket - Nogen Der Bor I Nærheden Eller Snakker Med Nogen ?
Jeg har været herinde for noget tid siden og prøvede at finde en måde at skaffe en ring fra dette sted på efter vi fik stjålet dem vi fik lavet da vi var der

Nu er det sådan at en af mine gamle venner har fået en rejse derned her d. 6 november til Phuket og også selv skal ud og købe en ring og vil gerne tage en med hjem til mig

Så var det jeg tænkte på om der var nogen herinde fra som enten bor dernede eller kan hjælpe med at finde ud af noget inden den 6 november

Ved det er kort tids varsel, men det ville virkelig redde julen hvis jeg kunne give min kone en ring fra det sted

Jeg ved jeg beder om meget, specielt når jeg ikke er fast herinde, men jeg håber på det bedste

Jeg ved hvilken slags ring det skal være, størrelse og det hele, det eneste jeg skal vide er om de kan lave den klar og hvad den koster

Mange tak for jeres interesse hvis i kigger og på forhånd tak

Jeg beklager jeg smed den det forkerte sted. . . .

har du hørt om en søgemaskine, prøv at skriv navnet og en hjemmeside dukker op, kontakt da selskabet og ringen ligger klar, indenfor få dage,

http://www.vmulti...livery.php

der er vist ingen grund til at blande andre ind i det lille problem.

Hej Bkk

Har faktisk sendt dem en mail for ca. en uge siden og da jeg ikke har fået svar , tænkte jeg at jeg ville smutte herind

Det er jo en stor chance for mig for at skaffe min kones forlovelses ring "tilbage"

Og ville være en kæmpe overraskelse for hende

Jeg tænkte bare at hvis jeg ikke fik svar fra dem var det måske sådan at nogle af jer her fra evt. var i nærheden dernede og kunne hjælpe

ok det er da dårlig service, måske du skulle finde en anden butik

for der findes andre store selskaber du kan bruge i stedet.

ellers tager det normalt kun få dage at lave sådan en, så din ven burde vel ikke havde de store problemer med at købe den

Hej igen

Jeg tænkte at de nok havde de oplysninger om ringen eller "kan huske" den hvis de ser et billede af den og kan lave en magen til

Tænkte det var lettere på den måde

Men hvis du kender en i nærheden der er god som du kan anbefale så er jeg lytter øre

Spring til debat: