Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har været herinde for noget tid siden og prøvede at finde en måde at skaffe en ring fra dette sted på efter vi fik stjålet dem vi fik lavet da vi var der
Nu er det sådan at en af mine gamle venner har fået en rejse derned her d. 6 november til Phuket og også selv skal ud og købe en ring og vil gerne tage en med hjem til mig
Så var det jeg tænkte på om der var nogen herinde fra som enten bor dernede eller kan hjælpe med at finde ud af noget inden den 6 november
Ved det er kort tids varsel, men det ville virkelig redde julen hvis jeg kunne give min kone en ring fra det sted
Jeg ved jeg beder om meget, specielt når jeg ikke er fast herinde, men jeg håber på det bedste
Jeg ved hvilken slags ring det skal være, størrelse og det hele, det eneste jeg skal vide er om de kan lave den klar og hvad den koster
Mange tak for jeres interesse hvis i kigger og på forhånd tak