Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad er en Rai værd
SpoonmanDK
Det er sikkert blevet svaret før, men hvad er en Rai værd?

jesperfrb
Det kommer helt an på hvor den ligger, både i landet, og fra næremste by! Samt hvad papir der på den!
Det er det bedste svar jeg kan give!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Frank
Spørgsmålet er bestemt relevant, hvis man står og vil købe. Men det svarer til at spørge om værdien af en kvadratmeter i Danmark. Som de fleste kender fra spillet Matador, så er der store forskelel på grundværdien. En m2 Lolland koster en brøkdel af tilsvarende ved Rådhuspladsen i København.

En lidt nærmere beskrivelse af beliggenhed i landet og i forhold til nærmeste by, farlangtætheden mm. er nødvendigt for at give en meningsfuldt svar. Indtil nu svinger prisen mellem næsten gratis og nærmest uendelig. Smile

Big-Viking
Rigtigt at det kommer an på hvor landet ligger. Bl.a skal mine kommende kone sælge 15 rai i Bangkok for en kunde til en pris der hedder 40mio pr rai. Har også land nær Lampoon til 1.3 mio pr. rai. Men farm jord langt ude på "de rødes" marker kunne man ihvertilfælde før i tiden (5år siden) få til 20.000 bath pr rai land der ikke var fyldt op. hvad det ligger på idag?.. fra 50.000 og op efter måske.. Men jeg er ikke 100% sikker..

Riverkwai
jeg har en rai til salg paa phuket for 7 mill baht.ligger i kamala med hav udsigt.Smile

Big-Viking
Riverkwai skrev:
jeg har en rai til salg paa phuket for 7 mill baht.ligger i kamala med hav udsigt.Smile

Så burde du få en professionel til at hjælpe dig med at sælge jorden.. Smile

Boes
Nabogrunden til vores resort i Ao Nang er til salg, pris 12.000.000 per rai chanote title
På beachroad solgtes sidste år for 250.000.000 per rai
Redigeret af Boes d. 02/11-2010 12:18
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: