Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Efterlysning af medlemmer
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/11-2010 10:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg vil godt gøre reklame for pattaya-portalen en side der kun handel om Pattaya og ikke andre rest af thailand har vi jo DTW. Der er jo mange af jer der besøge Pattaya hvorfor så ikke skrive om jers oplevet både de gode og de dårlig. Kom og se og pattaya-portalen er noget for jer. http://www.pattay...k/news.php Redigeret af thaikurt1 d. 04/11-2010 10:47 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/11-2010 18:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Hvorfor står der: Dansk Thai Website ønsker keniko velkommen. (på den side der henvises til) er det en ny side fra kim og teamet? Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 04/11-2010 19:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
endnu en thai relateret side, det lyder jo godt, men så vidt jeg hurtigt kan se, består siden af en masse Google translate nyheder, og så en hel del genganger navne herfra, navne der ofte også operaer på nogle af de 4-5 andre thaiforummer på dansk. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/11-2010 19:28
|
|
b_j3ns3n Ja det er. ![]() Det er en udmærke side bruge den selv meget især hvis der om Pattaya så slippe jeg for de negativ medlemmer. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/11-2010 19:48
|
|
bkk Det er nok fordi mange godt vil havde flere valg mulighed. er selv medlem af det par stykke. Jeg ved godt at du ikke er særlig glad for at man oversætte det med Google med nu er det jo også nogen der ikke kan så meget engelsk de skal også havde mulighed læse det. Nu er der også mange thai site på internette.på engelsk. Kom og være med så kan du være med til at det bliver et godt site som mange kan få glæde af. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 04/11-2010 20:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ganske udmærket side, men nu er det nærmest kun en Beta udgave af siden, efter webmosters eget udsagn. glæder mig som et lille barn når den er færdig
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 04/11-2010 21:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
b_j3ns3n skrev: Hvorfor står der: Dansk Thai Website ønsker keniko velkommen. (på den side der henvises til) er det en ny side fra kim og teamet? Det er da fordi en eller anden har brugt web ribber, men glemt at få ændret alle små tingene.. Domain: pattaya-portalen.dk Registered: 2009-10-12 På forsiden kan man så læse.. 18. September 2009 01:00:00 0 Kommentarer · 289 Fremvisninger · Godt gået 289 fremvisninger inden siden eksisterer.. ![]() Er september ikke en mdr før registrering.. he he ![]() 95,634 Unikke besøg Med 22 medlemmer... yep det skal sørme nok passe.. ![]() Nå det er snart jul, så kommer julemanden sikkert. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/11-2010 22:52
|
|
TG950 Der går nok langt tid inden den er færdig men så må man bruge .Beta udgave ind til vider webmosters vil nok først havde site til at køre. Det skal ikke forhindre dig i at skrive. på pattaya-portalen. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/11-2010 23:32
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
b_j3ns3n skrev: Hvorfor står der: Dansk Thai Website ønsker keniko velkommen. (på den side der henvises til) er det en ny side fra kim og teamet? Den med "Dansk Thai Website ønsker keniko velkommen." er på grund af at elementet er genbrugt her fra DTW. Har lige ændret DTW med PP. Siden og baggrunden for siden er beskrevet i indlæg 7 her: - http://www.dansk-...ost_148780 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/11-2010 23:40
|
|
xxxx skrev: Det er da fordi en eller anden har brugt web ribber, men glemt at få ændret alle små tingene.. Domain: pattaya-portalen.dk Registered: 2009-10-12 På forsiden kan man så læse.. 18. September 2009 01:00:00 0 Kommentarer · 289 Fremvisninger · Godt gået 289 fremvisninger inden siden eksisterer.. ![]() Er september ikke en mdr før registrering.. he he ![]() 95,634 Unikke besøg Med 22 medlemmer... yep det skal sørme nok passe.. ![]() Nå det er snart jul, så kommer julemanden sikkert. En eller anden er så undertegnende. Der er dog ikke brugt en "web ribber". Siden er bare ikke færdig endnu, men jeg kom til at oplyse om den alligevel i dette indlæg. Ja der ligger nogle nyheder på som er ældre end selve siden. Mener dog, hvis jeg husker rigtigt, at jeg har sat DTW på som kilde i de fleste af de pågældende nyheder. De nyheder er lagt på af forskellige grunde, for det første for lige at give siden lidt mere fylde fra start af og se hvordan siden tager sig ud med lidt indhold. Desuden kunne de indlagte nyheder måske have en vis interesse for enkelte selvom datoen er overskredet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 04/11-2010 23:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
he he Kim.. ja ironi forstås ikke altid.. ![]() Min mening, uden at sige det er det rigtige.. det kan kun være en fordel for dtw at få flyttet pattaya indlæggene over på en anden side. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 05/11-2010 00:19
|
|
xxxx skrev: he he Kim.. ja ironi forstås ikke altid.. ![]() Min mening, uden at sige det er det rigtige.. det kan kun være en fordel for dtw at få flyttet pattaya indlæggene over på en anden side. Ja jeg er helt enig med dig i at Pattaya-debatterne her på siden til tider fylder lidt rigeligt i forhold til hvor meget andet Thailand er end lige Pattaya. Og de debatter kan jo godt skræmme udfra kommende en del når de falder ind i de debatter og slagsmål for og imod Pattaya. Det skal dog lige siges at jeg ikke er ude med riven overfor Pattaya-tilhængerne, fordi tit og ofte har de vilde diskussioner for og imod ligeså meget været Pattaya-modstandernes skyld selvom de måske aldrig selv har sat et ben i byen eller i hvert fald ønsker at gøre det igen. Så jeg tror det er sundt at tilhængerne får deres eget sted, hvor fokus kan holdes uden det altid ender i diskussioner for og imod. Med venlig hilsen
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/11-2010 04:54
|
|
Det kan jeg kun give dig ret i Webmaster. Med tiden vil det blive site hvor man kan søge om oplysninger om Pattaya med alt ting tage sin tid. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 05/11-2010 08:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Webmaster skrev: xxxx skrev: he he Kim.. ja ironi forstås ikke altid.. ![]() Min mening, uden at sige det er det rigtige.. det kan kun være en fordel for dtw at få flyttet pattaya indlæggene over på en anden side. Ja jeg er helt enig med dig i at Pattaya-debatterne her på siden til tider fylder lidt rigeligt i forhold til hvor meget andet Thailand er end lige Pattaya. Og de debatter kan jo godt skræmme udfra kommende en del når de falder ind i de debatter og slagsmål for og imod Pattaya. Det skal dog lige siges at jeg ikke er ude med riven overfor Pattaya-tilhængerne, fordi tit og ofte har de vilde diskussioner for og imod ligeså meget været Pattaya-modstandernes skyld selvom de måske aldrig selv har sat et ben i byen eller i hvert fald ønsker at gøre det igen. Så jeg tror det er sundt at tilhængerne får deres eget sted, hvor fokus kan holdes uden det altid ender i diskussioner for og imod. Jeg er ikke enig med webmaster her.... Pattaya er en stor turistby i Thailand, og derfor bør den også kunne diskuteres her. At bølgerne altid går højt når Pattaya bliver nævnt er korrekt, men hvordan er det lige når emnet er sinsot?Skal der så også oprettes en site til dette emne? Som jeg tidligere foreslog, at webmaster var hurtigere til røde bær, eller bedre...... hold dem som er blevet udelukket flere gange.... udenfor.... så tror jeg sagtens Pattaya kan diskuteres i fremtiden Bangkok er i mine øjne er værre sted end Pattaya, så derfor måske også et site til denne by... Nej, lad DTW være som den er, og hold udelukkede personer ude i f.eks 2 år...... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/11-2010 09:40
|
|
Jeg synes at 2 år er for meget mange gange sket det ikke i en ophede diskuteres kommer til at skrive noget som man enig godt er klar over bagefter ikke skulle havde skrevet. Derfor mener jeg 1 år er nok. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/11-2010 10:06
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Man kunne f. eks. give først 1 måned så 2 og 3 måneder hjælper det ikke kunne man så give 1 år
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 05/11-2010 10:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Kanon ide Sony !! Ligesåvel som der også burde være forældelse af prikker - ligesom med klip i kørekortet :-) Må indrømme at jeg selv er imod prikker overhovedet - det er vel voksne mennesker der er her - og det er jo bare et site nettet ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/11-2010 10:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
af taktiske grunde kan jeg da godt forstå at webmaster har flere sites, men da det alligevel er et begrænses antal der skriver i trådene, vil alsidigheden blive mindre jo flere delfraktioner der kommer til, og hvis man skal til at lede på flere hjemmesider vil det kun gøre det mere besværligt, hvis der nogensinde kommer gang i pattaya-portalen kunne man naturligvis vise de vigtigste tråde på forsiden af dansk-thai. de for nogen ophidsende tråde om Sodoma og Gomorra, vil da alligevel komme at udspille sig på denne side, det er stort set umuligt at udelukke folk da det kun er ip adressen der kan lukkes for, og det tager ikke mange minutter at registrere sig fra en ny ipadresse. Så en tidsbegrænset udelukkelse er vel ligegyldig. |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 05/11-2010 11:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 67 |
Halloooo Halloooo, hvad er der gang i… Karantæne mig her og der, er det virkelig hvad der er det positive… oprettelse af en eller anden ligegyldig side…. Hvis folk ikke kan komme med deres meninger, ja så har en webside eller andet offentligt vel ikke sin berettigelse… Måske er det kun mig der har den mening… Folk kan ikke sige sin mening også dette upåagtet af, at nogle af de faste medlemmer altid prøver at tirre de nye i en sådan grad, at de går i det røde felt. Så webmaster eller andre der har den muligheder, uddeler røde bær efter hvordan man mener reglerne skal tolkes. Lav dog en side… som giver ordet frit… Det kan være om denne dejlige og uinteressante ludder by Pattaya.. Dem der har valgt at bo der, og os andre der kun kommer på besøg, når vi mener tivoli er sagen. Alt har da sin berettigelse. Dette uanset om vi kan lide det eller ej… Hvad er det dog for noget, at diskutere, om den enkelte skal have 1 måned… 2 måneder eller for livstids udelukkelse fra en side, som har accepteret hans eller hendes deltagelse ud fra nogle fakta som måske kan diskuteres forståelsen af. Her tænkes på det privat opsatte regelsæt. Kære Kim…. Håber en dag, at der er en eller anden der har nosser til, at starte en side, hvor ordet er frit….Jeg er nok blevet for gammel… Dette kunne være interessant, for så er det ikke alle disse… jeg og andre garvede, som altid ved alt, der får det sidste ord…. Hvorfor det vil nogen sige… fordi vi/de er så smarte efter mange år på de forskellige sider…. De kender grænsen og går aldrig længere…. Så det det gør alle andre.. Livet er ikke for de svage, men de kunne måske få en chance, hvis sæsonen for jordbær blev lidt kortere.. |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 05/11-2010 11:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 67 |
BKK giver dig 100 procent ret, men det tager altså ikke meget mere end sekunder... |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.