Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
Choose Your Friends VERY Carefully In Thailand
Gokinok
Så er det søndag, kyllingen m/hvide kartofler, brun sovs og surt er konsumeret, og det er tid til Stickman!

http://stickmanwe...ailand.htm

Dr. Gonzo

Har du selv læst det hele i den links? Hvis ja så kan du måske give et kort resumé! Det er squ for meget læsestof på en søndag aften..

rinpoche
God og utvivlsom sandfærdig historie.

Ikke den eneste kontrovers den gode Stick har haft.
Prøv at google John Galt eller notstickman.

Når krybben er tom, bides hestene.

joensen
Den første tid jeg var i Thailand, sagde jeg til en Thai dame, at jeg syntes at folk var flinke her i Thailand, hun syntes også at vi fremmede var flinke, men mindede mig om at de værste vesterlinge der findes finder du også i Thailand.
Og jeg må sige for mig selv at jeg har skam også mødt en del suspekte typer, men jeg er ret god til at holde afstand, jeg har ikke brug for disse "venner". Hver gang jeg møder en ny hvid mand i Thailand og han fabler løs om alt muligt især hvor meget succes og penge de har, så tænker jeg, hvem fanden er den idiot, og hvad har han lavet før og hvorfår er han i Thailand.
Jeg selv fører mig aldrig frem og er yderst påpasselig med at give oplysninger til fremmede som jeg intet kendskab har til.

rinpoche
Ja, nogle gange har man paraderne nede, blot fordi man møder en landsmand.

Iøvrigt har jeg aldrig forstået, hvorfor nogle skulle have behov for at fremstille sig selv som noget andet end de er.
Hvad skulle de dog opnå hermed udover at betale merpriser som følge af deres angivelige velstand?
Det er da totalt "counterproductive".

Der er masser af farang i Thailand, der vil gribe det sidste halmstrå for at kunne blive hængende i "disneyland" uden hverken at ville eller kunne gøre dagens arbejde.
Deparationen hænger udenpå skjorten, det er så nemt at spotte.

Som thailænderne selv siger, når de møder den slags fusentaster: Farang, you go home!

Her er et eksempel på en con artist som jeg mødte. Det er så langt fra den eneste, men han var den mest overbevisende:

http://www.dansk-...ad_id=4699

Spring til debat: