Se indlæg|
Ølforbud i HH,,,,,,,uff.
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 11/11-2010 03:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Tirsdag eftermiddag var jeg i Tesco Lotus her i HH fordi jeg lige ville købe 10 Singha med hjem, men en sød og smuk dame i butikken sagde at jeg ikke kunne købe øl før efter kl. 17 og der havde jeg nær fået abstinenser, og derfor bliver håber jeg at nogen herinde kan give en god forklaring på denne ubehagelige regel? Minder iøvrigt lidt om de gode gamle dage i Norge. |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 11/11-2010 05:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
er det ikke bare i 7-11 den er gal,jeg synes da bestemt at man altid kan købe øl hos de der små bitikker der ligger over alt i lansbyerne
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 11/11-2010 05:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Den lov har været der i flere år, men hvor mange der overholder den.. tjae Og om den gælder alle butikker ved jeg ikke. ude på landet er der jo heller ikke ret mange der overholder de andre dage hvor det er forbudt at sælge spiritus. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 11/11-2010 06:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
De gang jeg har oplevet det har man fået svar komme efter kl 17 nu er det også Pattaya. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 11/11-2010 06:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Der er forbud mod salg af øl og alkohol, før kl. 11.00 Og igen, mellem kl. 14.00 - 17.00 Det kan omgås reglementeret, hvis man feks. køber 2x 5 liter pap vin, eller 2 rammer øl. Køb af 10 liter og op, klassificerer nemlig kunden som restauratør... Og vupti, så er det helt lovligt. Redigeret af VIP d. 11/11-2010 06:42 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 11/11-2010 07:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeps det er rigtigt - køb rigeligt så må du godt. Hvis du blot skal have 6 øl, må du pænt vente - jeg har gjort fejlen mange gange her i Bangkok - jeg glemmer altid tidsrummet, når jeg står i supermarkedet lørdag eftermiddag og får lyst til lidt godt til aftensmaden. Men det er ærlig talt en pudsig regel. Jeg kan ikke huske, hvorfor reglerne er skruet sådan sammen, så hvis nogen har forklaringen, ville det være rart at få dem genopfrisket. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/11-2010 08:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Reglerne er lavet for, at folk ikke skal drikke i arbejdstiden. ØLFORBUD lyder så dramatisk. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 11/11-2010 08:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Payanak skrev: Thaierne har store problemer med et normalt forhold til alkohol , lige som mange danskere .
Reglerne er lavet for, at folk ikke skal drikke i arbejdstiden. ØLFORBUD lyder så dramatisk. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 11/11-2010 08:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
og forbudt efter kl. 23? |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 11/11-2010 14:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
bentmj skrev: Tirsdag eftermiddag var jeg i Tesco Lotus her i HH fordi jeg lige ville købe 10 Singha med hjem, men en sød og smuk dame i butikken sagde at jeg ikke kunne købe øl før efter kl. 17 og der havde jeg nær fået abstinenser, og derfor bliver håber jeg at nogen herinde kan give en god forklaring på denne ubehagelige regel? Minder iøvrigt lidt om de gode gamle dage i Norge. Kunne man ikke lave et 24 timers forbud mod køb af alkohol? Hehe Så verden da lidt bedre ud
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 11/11-2010 14:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Har aldrig hørt om det på Phuket.. |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 11/11-2010 16:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Det er vist kun der hvor de har et kasseapperat det bliver overholdt som f.eks. i 7-11 og de store supermarkeder. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.