Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej vi (min thaikone og min bankkonto)har i flere år haft en rimelig høj tlf regning til Thailand,købte for 2mdr siden en videotlf fra ACN,så nu kan vi for 89kr om måneden ringe til både fastnet og mobil i Thailand ubegrænest via internettet og det virker sgu,tilmed kan vi i Thailand sætte den til internettet og ringe for samme beløb hjem genialt
Nej jeg mener ikke det er det samme som skype,her har du kun en tlf som du sætter til internettet/routeren såfremt at personen i den anden ende har en tilsvarende tlf kan i også se hinanden samme pris.Jeg købte via denne webside http://4all.acnre... skal også ha købt en til svigermor i Khorat,der er masser af info man kan også tjene penge på sit eget og andres forbrug
Er nogen som har erfaringer med, hvor stor båndbredde der er nødvendig for at have en rimelig forbindelse med videoopkald Thailand-Danmark? Jeg tænker især på båndbredden i Thailand.
ACN kræver minimum uploadhastighed på 200 Kbps (256 Kbps anbefales).Du kan ringe gratis fastnet til 41 lande og gratis mobil til 9 lande bla.Thailand,Kina,Usa....