Se indlæg|
Happy, Dtac, Reklamer er ren fup.
|
|
| sum |
Lagt på d. 23/11-2010 18:32
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
Dtac har fornyeligt, mega massivt, gennemført en reklame kampagne, på engelsk, med en pris på 3 bath pr. minut på internationale opkald fra din mobil i Thailand. Reklamen fortæller, at ved at man benytter præfixen 004, så koster internationale opkald 3 bt pr. min og som eksempel nævnes 4 lande og reklamen giver klart det indtryk at det gælder alle internationale opkald. Det er fup! Det gælder kun de 4 lande der er nævnt i reklamen og ikke opkald til Danmark, de koster 10.50 bt. pr. min. Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/11-2010 18:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
De reklamere også med at man kan påfylde sit internet kort i alle 7-11 butikker! Det passer heller ikke, kun tlf-kort! Ellers må du gå til "Telewis" eller Dtac! Og hvis du er heldig, ved de hvordan det skal gøres! Ellers får du bare endnu et tlfkort, som så kun holder 1 1/2 time! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sum |
Lagt på d. 23/11-2010 19:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
Jeg topper op via min internet Bank og er tilmeldt Happy via mit telefonnmmer, så jeg kan se hvad der foregår, så jeg har ikke erfaringer med top up cards, men jeg ved, at hvis man kun topper op med nogle få bt. f.eks. 50 eller 100 bt, så får man ikke forlænget gyldigheds prioden på simkortet, så dør nummert og dtac snupper rest beløbet. jeg betaler alt, via min thai netbank og det har reddet mig i flere situationer, bl.a. en forkert betaling på bilen, til en forkert konto, den blev tilbageført og alle rykker gebyr slettet. En udbetaling fra en atm blev tilbageført, da maskinen havde slugt pengene og jeg fik et nyt atm kort uden gebyr. og tak for rådet, det bliver bevaret til given lejlighed. Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.