Se indlæg|
Hvad mon det her kan udvikle sig til?
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 24/11-2010 17:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Jeg er 3.generations indvandrer. Min farfar kom til danmark i mellems krigsårene. Fra tyskland (1. og 2. verdenskrig)Hans far var maskinarbejder som de fleste af mændene i familien. Dem var der jo virkelig brug for i de tider. Farfar blev udlært på B&W også som maskinarbejder. Min far arbejdede også på værftet efter sin tid på søen. Jeg prøvede selv søen, men blev forelsket på en tur i land, og blev gift. Fik en skøn datter som i dag er 28 år. Har arbejdet som håndværker i alle årene (bortset fra tiden til søs og værnepligt) Fik som gave, af min frue da jeg blev 50, et gavekort til "hvorhen" jeg ville i verden. Det blev phuket med KUONI. Charter ferie. Fint nok. Siden selv arrangerede ferier. Rejser 15. januar på den 6. tur. Efter den første tur til Phuket meldte jeg ind på DTW, og har været her nok dagligt siden. Det er lidt mærkeligt, at jeg tænker mig som dansker. Hilsen Ole. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2010 18:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nu er Danmark sådan et lille land, at vi stort set alle er indvandrer, hvis bare vi følger kirke bøgerne langt nok tilbage, men vi er mange der syntes at Danmark har udviklet sig til noget vi ikke længer kender, hvor fremmedhadet er en selvfølge i enhver politisk tale fra VKO problemet er at nogle indvandrer har udviklet sig til at bliver DF’er efter nogle få hundrede år, gad vide hvor vi kan sende dem hen, for de går jo ind for at man kan ophæve folks statsborgerskab, så det må vel også gælde for DF’erne. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 24/11-2010 19:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
birkedhoj skrev: Jeg er 3.generations indvandrer. Min farfar kom til danmark i mellems krigsårene. Fra tyskland (1. og 2. verdenskrig)Hans far var maskinarbejder som de fleste af mændene i familien. Dem var der jo virkelig brug for i de tider. Farfar blev udlært på B&W også som maskinarbejder. Min far arbejdede også på værftet efter sin tid på søen. Jeg prøvede selv søen, men blev forelsket på en tur i land, og blev gift. Fik en skøn datter som i dag er 28 år. Har arbejdet som håndværker i alle årene (bortset fra tiden til søs og værnepligt) Fik som gave, af min frue da jeg blev 50, et gavekort til "hvorhen" jeg ville i verden. Det blev phuket med KUONI. Charter ferie. Fint nok. Siden selv arrangerede ferier. Rejser 15. januar på den 6. tur. Efter den første tur til Phuket meldte jeg ind på DTW, og har været her nok dagligt siden. Det er lidt mærkeligt, at jeg tænker mig som dansker. Hilsen Ole. Du har sikkert Thai-syge som os andre. Det er yderst sjældent man kommer over den (heldigvis). |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/11-2010 21:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
bkk skrev: men vi er mange der syntes at Danmark har udviklet sig til noget vi ikke længer kender, hvor fremmedhadet er en selvfølge i enhver politisk tale fra VKO problemet er at nogle indvandrer har udviklet sig til at bliver DF’er efter nogle få hundrede år, gad vide hvor vi kan sende dem hen, for de går jo ind for at man kan ophæve folks statsborgerskab, så det må vel også gælde for DF’erne. Jeg vil gerne lige henvise til indlæg 19 i en anden tråd og så på den baggrund opfordre til at vi lige prøver at undgå alt den politik og de korstog for og imod den førte politik ved enhver given lejlighed og bringer fokus på siden tilbage til vores fælles interesse Thailand. Tak. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(heldigvis).